2013. április 21., vasárnap

18. rész - Where is it she?

Sziasztok! Bocsesz, hogy ilyen későre érkezett meg ez a rész, csak hát....na, így alakult ;p na de akkor duma Off és jó olvasast :)





Elég nagy tömeg gyűlt össze ezen a tengerparti bulin.
          -Megyek hozok valamit inni - kiabálta túl a zenét Eric.
          -Oké - válszoltam ugyanúgy.
A többiek elvoltak. Alycia és Kevin egymást kóstolgatták(szokás szerint). Szerintem nagyon édik együtt, megtalálják a közös hangot, és boldogak együtt, ami a legfontosabb.
Lily és Adam szorosan egymáshoz simulva ringatóztak az adott zenére.
Betty, Caroline és Dan együtt hülyéskedtek. Leginkább Dan beszélgetett és a csajok röhögtek piával a kezükben.
Annie Ryan-vel táncolt és közben forrón szemezgettek.
Naomi meg Nate valami pultnál üldögéltek és nevetgéltek.
Mindenki jól érezte magát, és ez volt a lényeg.
          -Itt is van - bökött meg Eric.
Feléje fordultam és megcsókoltam. Egyet kiáltottam... kezdtem igen igen jól érezni magam.
          -Naaa? jól érzitek magatokat? - dőlt rám Nate egy kicsit piásan.
          -Igeen! - vágtuk rá egyszerre Eric-vel.
          -Nem megyünk tovább? Mert én unom itt... semmi sem történik - mondta unottan Naomi.
Igaza volt, tényleg semmi extra nincs...
          -Akkor? Mit csinálunk? - fordult felém Nate - Még van egy ilyen tengerparti buli, amúgy annak nagyobb hírét hallottam, mint ennek - nézett körbe fintorogva.
          -Miért nem ezzel kezdted? - néztem rá értetlenül.
Gyorsan össze szedtük a többieket és leléptünk a másik helyre.
A zene király volt, a hangulat meg még jobb... és a piák... itt is ingyen volt és jók voltak.
          -Oké, akkor jó szórakozást mindenkinek - röhögött Nate, majd kézenfogva lelépett Naomi-val.



Az est nagy részét táncolással, röhögéssel és ivászattal töltöttük el.
          -Melegem vaaan - sápítozott Alycia.
          -Fűt a pia, mi? - kacagott Betty.
          -Az is - vihogott - nem hűtjük le magunkat?
          -Mire gondolsz? - kérdezte Caroline.
          -Szerintetek? - nézett ránk - Itt a víz vagy 10m-re - mutatott az óceánra.
Azonnal fogtuk az adást, de a fiúk még nem.
          -Irány fürödniii! - kiáltotta el magát Lily.
Nem kellett kétszer mondani. Amíg futottunk, lassan megszabadultunk a ruháinktól és fehérneműben suhantunk be a habok közé.
Kicsit hideg volt szerintem, de próbáltam nem figyelembe venni.
Sikítozások közepette a srácok is beszaladtak egy-egy alsó gatyában.
          -Ááá, ez hideeeeg - kiáltozott Dan lány hangon. Ki is futott és vacogva állt a homokban.
          -Nem ittál eleget haver! - röhögött Ryan.
          -Hahah, honnan tudod te azt? - vágta oda flegmán.
          -Jajj, gyere már beee! - szóltam rá nevetve.
A sötétben láttam, hogy Adam kisurran a vízből, és Dan felé közeledik.
          -Na ezt nézzétek! - hívtam fel a figyelmüket a többieknek.
          -Igen is be mész! - kiáltotta le testvérét Adam és erősen belökdöste.
          -Neeem akaroooook!
Hiába, már derékig ásztatta magát. Adam ráugrott és beledőltek ketten a vízbe.

A kis fürdés után összeszedtük a ruháinkat. Félig meddig vizesek voltunk, de mit számított?
          -Fiatal még az éjszaka... merre tovább? - kérdezte Kevin.
          -Lopózzunk be a vidámparkba! - kiáltott fel Alycia.
          -Hm... - elgondolkodtam eme kijelentésén - Tetsziiik!
          -Biztos, hogy akarjuk? - kérdezte félve Annie.
          -Naná, hogy akarjuk! - nyugtatgatta mosolyogva Caroline.
A fiúkat nem kellett kérdezni, ők már el is indultak.
Szerintem józanon kétszer is megfordulna a fejemben, hogy helyes-e, amit csinálunk... de most nagyon nem érdekelt, hogy rosszat cselekszünk.
          -Keressetek valami helyet, ahol be lehet menni - adta ki az utasítást Ryan.
Vak sötét volt, alig kaptunk lyukat. Belopóztunk sikresen, és mind szétszóródtunk.
Eric és én az óriáskereket vettük igénybe. Felmáztunk az egyik olyan akármibe, ahova ülni lehet, és elkényelmesedtünk.
          -Jó itt veled! - szólalt meg egy kis idő után.
Még szorosabban bújtam hozzá.
          -Szeretlek! - mondta ki a számomra legszebb szót.
          -Én is szeretlek! - megcsókoltam.

LargeEgy erős fény ébresztett fel, mintha egy csomó reflektort dugtak volna a képembe.
Rémülten nyitottam ki a szemeimet. Felkelt a nap...
          -Eriiiic... azonnal kelj fel! El kell tűnnünk innen! - rázogattam. Egyből kiment a fejemből a fájdalom.
          -Mi? - kómásan körbe nézett és neki is kipattant hirtelen a szeme - Basszus!
Megfogta a kezem és kiugrottunk az ülésünkből, vagy miből.
          -A többiek? - hátráltam meg.
          -Keviiiiiin....Adaaaaam.....Ryaaaaan - kiáltotta, én is csatlakoztam hozzá.
          -Mi vaaaaan? - jött a válasz Kevin-től.
Egy sátornak voltak dőlve Alyciá-val.
          -Ahh, asszem nem érzem a nyakam... - súrolta ott Alycia.
          -Gyorsan gyertek! Meg kell keresnünk a többieket! - sürgette őket Eric.
          -Legalább tudnánk az időt... mert hamarosan biztos nyitnak - szóltam közbe.
          -A francba... na gyertek!
Körbe jártunk mindent.
Lily-t és Adam-at a hullámvasúton találtuk meg... úgy vettük észre őket, hogy Adam lába kilógott.
Caroline és Betty egy-egy mű pónin aludt. Dan pedig valami fura dolgon feküdt.
Annie és Ryan egymás mellett kézen fogva.
          -Ó, de kis édesek... ébresztő, ideje volna lelépni, mert bármikor itt lehetnek - rúgta rájuk a homokot nevetve Dan.

Amikor megkerestük azt a helyet ahol bejöttünk, úgy mentünk ki, mintha puskából lőttek volna ki.
          -Huuuh, ez meleg volt! - sóhajtott Betty.
          -De el nem fogjuk felejteni! - mosolygott Caroline.
          -Az biztos! - vágtuk rá mind.
          -Remélem Naomi-val és Nate-vel semmi hülyeség nem történt... - mondtam aggódva.
          -Mindenért nem kell parázni - húzott magához Eric.
Ahogy megérkeztünk a hotelhoz, mind fejfásra való tablettát és vizet kerestünk.
          -Nem akarom tudni, hogy mit csináltatok az éjjel! - mondta nevetve Will, ahogy meglátott minket.
          -Nincs is szándékunkban elmondani - nyújtottam ki a nyelvem.
          -De azért szedjétek össze magatokat... - közel hajolt hozzám és vett egy nagy levegőt - és mihamarabb fürödjetek le - mosolygott fintorogva.
Amikor elindultunk egy reggeli után a szobáinkba, össze futtunk Nate-vel.
          -Mondjátok azt, hogy Naomi itt van!!! - támadott le bennünket kétségbeesett arckifejezéssel.




8 megjegyzés:

  1. ezeket a bolondokat :D <3 és hol van Naomi? öhhmm, azt ajánlom nagyon siess a következő résszel, vagy kicsapom a balhét :P :DD

    VálaszTörlés
  2. nézz be hozzám, van egy kis meglepetésem! :D
    http://btr-love-story.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Woow nagyon unatkoztam és Elkezdtem blogokat keresni és Megtaláltam ezt!!! Nagyon király ez a blog kár hogy már nincsenek új részek:(

    VálaszTörlés
  4. Látom nem fogod fojtatni :(

    VálaszTörlés