2013. április 1., hétfő

17. rész - Opening Party - Part 1

Sziasztoook! Csajoook, sok locsoló volt-e nálatok? :D El ne hervadjatok XD Nos akkor itt egy új rövidecske rész ^^ :)






Mivel Adam ötlete volt, hogy üljünk be valahova, ezért ráhagytuk a hely választást.
          -Ez szimpatikus - elindult egy part melletti nyitott bárhoz.
          -Na lássuk, mi a legerősebb szeszes ital? - ült le röhögve Nate. Közben a kezébe vette az itallapot.
Miután mind helyet foglaltunk, megérkezett a pincér. Gyorsan leadtuk a rendeléseinket, és beszélgetni kezdtünk.
          -Parancsoljatok - tette le az asztalra a koktélokat a pincér. Mi csajok, mind gránátalmás koktélt rendeltünk. Bele akartam inni, de Eric leintett...értetlenül néztem rá.




Miután a fiúk is megkapták a hűsítőiket, mind a kezünkbe vettük az iatalainkat.




          -Nos, emelem poharamat Sofi-ra - mosolygott Eric.
          -Mivel neki köszönhetjük, hogy itt élvezzük a napsütést egész nyáron - bólogatott hálásan Kevin.
          -És természetesen ezt az egészet megünnepeljük egy nyár-nyitó bulival! - biccentett felém Nate - Ugyanis ma olyan helyeket kerestem, ahol bulik lesznek - vigyorgott.
          -Ezek mellett majd megajándékozunk valamivel - zengték kórusban a csajok.
Végig mosolyogtam, nagyon jól estek a szavaik.
          -Én annak örvendek, hogy sikerült egy ilyen jó bandát összehoznunk, és ami még jobb, együtt töltjük életünk legnagyobb és legjobb nyarát....csirió - nevettem el magam.
Hirtelen 13 pohár koccanását lehetett hallani és 13 ember őszinte nevetését.


***

A koktélok után vissza mentünk a hotelba, mivel átkell öltöznünk az estéhez.
De előbb sietve az ebédlőbe csődültünk, mivel már éhesek voltunk.
          -Mi ez a trutymó??? - fakadt ki Dan a tányérját piszkálva egy villával.
          -Csiga - válaszoltam nevetve a többiekkel együtt.
          -Valamelyik nap azt álmodtam, hogy csigát eszek...és finom volt - vigyorgott Caroline.
          -Egy álom nem biztosít a felől, hogy tényleg finom... - csóválta fejét Dan.
          -Szerintem kóstold meg... - falt be egy darabkát Nate.
          -Hogy bírod megenni? - nézett nagyokat Naomi. 
          -Oké...megkóstolom, DE, ígérjétek meg, ha össze esek elvisztek a kórházba! - szabott ki egy feltételt. Kacagással és bólogatással válaszoltunk.
Vett egy mély levegőt, majd kézzel bedobott a szájába egy darabkát.
          -Háttudjátokénmindjártösszehányommagam - hadarta el Eric, mivel ő is elszánta magát, hogy megkóstolja.
Azonban Dan mosolygós arckifejezéssel ízlelgette a csigát.
          -Ez finom! - szólalt meg végül.
Én közben Eric-vel kimentem a mosdóba, mert szegénynek eléggé megváltozott az arcszíne.
          -Jól vagy? - kérdeztem már huszadszorra.
          -Jobban - erőltetett magára egy halvány mosolyt. Még utoljára megmosta az arcát, és vissza mentünk a többiekhez.
          -Na mi van csigafóbiás? - cukkolta Ryan nevetve.
Erre persze mind röhögtünk, még én is.
          -Te csak hallgass, meg sem kóstoltad - vigyorgott Ryan-re.
          -A' felől ne aggódj, mert nem is fogom - kuncogott.
Dan, mint egy őrült, úgy tömte magába a csigákat. Megevett vagy három tányérral. Azért elég nagy adagok voltak.
          -Dan, elég lesz, ennek még következményei lehetnek - szólta le Lily.
          -De finom - miközben mondta, még akkor is rágcsált egyet...túlságosan tátva volt a szája, és ki esett egy darabka az ölébe.
          -Fúúújj... - rázkódott meg Annie, mivel a bal oldalán Dan ült.
Az egész ebédlő tőlünk csengett.


***

Már átöltözve üldögéltünk a medencénél. Vártuk a megfelelő időt, hogy indulhassunk.
A naplemente csodálatos volt, gyorsan meg is örökítettem a telefonommal, és feltöltöttem facebook-ra.

Kezdődjön hát az éjszaka :)  - itt: Santa Monica



A képnél még bejelöltem, hogy hol is vagyok/vagyunk. Elég hamar érkeztek is a lájkok.

Ne már, te Santa Monica-n vagy?
Ezt Keira írta oda a képhez. Egy régi ismerős L.A.-ből. Sietve vissza írtam, hogy : Aham :D

          -Mehetüüünk? - nyűgösködött Betty.
Gyorsan felpattantunk, és indulásra készen álltunk.
          -Még nincs itt Alycia és Kevin - jelentette ki Eric.
          -Ahj...azért induljunk el, majd a hall-ban csak összefutunk velük - lépkedett előre Car. Így is lett.
          -Ugyanbiza mi a jó francot csináltatok? - kérdezte Lily a két későt végig mérve.
          -Alycia haja beakadt a ruhája cipzárjába, és azt próbáltam kitépászni - kuncogott Kevin, miközben barátnőjét ölelgette egy óriási mosollyal.
          -De szó szerint értsétek azt, hogy tépászta... - Kevin-re nézett - Nem tudsz egy picit se gyöngéd lenni - öltötte ki rá a nyelvét.
          -Hahah, a hálószobában nem ezt kéred - nevetett Kevin.
Alycia eleinte egy megöllek-csak-jöjjünk-vissza tekintettel nézett szerelmére, de végül ő is velünk együtt szakadt.
          -Oké, oké, nem vagyok kíváncsi egyikőtök szexuális életére sem! - vihogott Betty Dan-vel az oldalán.
Valahogy sikerült elindulnunk. A bejárat előtt összefuttam a báttyuskámmal is, Will-vel. Sietve elmotyogtam, hogy hova megyünk, ő meg, mint egy jó testvér, elkezdte osztani, hogy vigyázzunk magunkra, és ne igyunk meg össze-vissza minden marhaságot.
          -Jó...jó...oké...rendben...jóóó - kb. ilyenek voltak az én válaszaim.

          -Első állomásunk, egy tengerparti buli...ingyenes piák, és senki nem nézi, hogy hány éves vagy, vagy hogy idevalósi vagy-e...meg egyéb hülyeségek...na szóval...indítsunk ezzel, vagy lépjünk tovább? - kérdezte Nate, mint ha ő egy buli szakértő lenne.
          -Kezdésnek jó lesz... - legyintettem, és Eric-et kézen ragadtam, majd behúztam a tömegbe. A többiek követtek minket.




4 megjegyzés:

  1. éljeeeeen, örülüök hogy ismét felkerült egy új rész. *-* Végig szakadtam, Bolond Nyuszik Napjára nagyon jól jött. :D Hamar a következőt, luv it! <3
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. awwhh de jóóóó:)) csigák :'D ahjj annyira jó, hogy remélem, hogy nagyon nagyon nagyon hamar hozod majd a következő részecskét;)

    VálaszTörlés