2013. március 31., vasárnap

16. rész - In The City(Job) - Part 2

Hellókaaa :D 12 feliratkozó, aminek megint csak örvendeeek :D Huh :) Egy kis "dizájn" változtatás történt :D remélem tetszik ^^
Akkor nem is hablatyolok :)) Jó olvasást ^^





A kávézó után betértünk néhány üzletbe, és bevásároltunk a nyári ruhákból.
          -Azt hiszem keresek valami munkát - szólalt meg Alycia. Mind helyeseltük az ötletét, nekünk is jó lenne egy kis pénz, mivel hamar elfog fogyni ami még van.
          -Veszek is egy helyi újságot - egy kis butikhoz sétáltam.
          -Nézzéteeek - hallottam meg Naomi hangját. Oda fordultam, ahová mutatott - ~Pincérnőket keresünk a tengerparti Coast Beach Cafe & Bar-ba. Pico Boulevard~...hé ez a szomszéd utca - mosolygott Nao.
Azért az újságot megvettem, mert szerintem nem fognak felvenni 7 csajt.
          -Még ma elmegyek - jelentette ki Annie.
          -Hé, Sofi, esetleg a hoteletekbe nem vennének fel néhányunkat? - jött a kérdés Lily-től.
          -Hm...Will-től megkérdezem - az újságot beletettem egy tasakba a ruhák közé, majd előhalásztam a telefonomat.
          -Leszakad a lábam - panaszkodott Caroline. Nem mondta senki, hogy magassarkúba jöjjön, csoda, hogy eddig kibírta.
          -Akkor hívom William-et...ok? - már tárcsáztam, mert tudtam a választ. Mind heves bólogatásba kezdtek.


***

A fiúk a medencénél voltak. Fogadom, hogy az egész napot itt töltötték el. Jellemző.
          -Na megérkeztüüünk - susogta Annie és egyből Ryan felé vette az irányt. Heves csókolózásba kezdtek.
          -Huh, ilyen hamar? - nevetett Nate, de érződött a hangnemén egy kis gúny is.
          -Kuss legyen Natie - Naomi nevetve ugrott a srácra.
          -Sikeresen bevásároltunk...magunknak - kuncogtam Betty-vel. Lassan Eric-hez mentem, felült, én meg az ölelésébe burkolóztam.
          -Hiányoztál - súgta a fülembe.
          -Te iiis - nevetve felnéztem rá és megcsókoltam.
          -Nem megyüüünk? - pattant fel buzgón Betty.
          -Hova? - kérdezte Adam Lily-t átölelve.
          -Szeretnénk valami munkát elvállalni, mivel csak úgy nem fog pénz teremni a zsebünkben....sajnos - tájékoztatta fel a fiúkákat Alycia.
          -Ez is igaz... - vágott elgondolkodó arcot Dan - De akkor mi mit fogunk csinálni?
          -Ti is kerestek szépen valami munkát - kuncogott Lily.
          -Én és a munka? Azt hiszem ellenségek vagyunk - grimaszolt Dan.
          -Huh, hát...  vakargatta a fejét Ryan - Én nem tudok maradni nyár végéig...
          -MI??? - lepődött meg Annie.
          -A szüleim csak egy hónapra engedtek el... - lehajtotta a fejét.
          -Ááá, ne mááár...akkor egy hónap múlva megyek veled - mosolygott.
          -Neee, miattam ne rontsd el a nyaradat - próbálta lebeszélni Ann-t, de ő elég makacs, szóval kíváncsian várom az eredményt.
          -A-a veled megyek...amúgy is még sok elintézni valóm van London-ban - ezzel le volt zárva az ügy.
Mi csajok nem nagyon örvendtünk, hogy Annie egy hónap múlva csak úgy lelép...na de addig még van egy kis idő...
          -Menjünk mááár - türelmetlenkedett Naomi.
Felálltam Eric mellől, aki bociszemekkel nézett, hogy maradjak még.
          -Csak fél óra kb... - nevettem el az arca láttán.
          -Remélem is! - magához húzott és lágyan megcsókolt.
          -Istenem...nem az űrbe megyünk, hanem a szomszéd épületbe - forgatta a szemeit Caroline.
Egy-egy nevetéssel díjaztuk a poénját, majd ténylegesen is elindultunk.

       
          -Jó napot! - köszöntünk egyszerre egy pincérnek.
          -Miben segíthetek? - kérdezte egy mosollyal.
          -A főnököt keressük - viszonoztam a kedvességet.
          -Én volnék az - egy középkorú, elég jóképű férfi közeledett. Óriási mosoly terült el az arcán.
          -Láttuk a hirdetést, és mivel munkát keresünk, szívesen elvállalnánk a kiszolgálói posztot - lépett előre Alycia.
A férfi végig nézett rajtunk.
          -Bemutatkoznék... Phillip Perry, de szólítsatok Phil-nek...Még nem láttalak titeket erre felé - megvakarta az állát.
          -Los Angeles-ből jöttünk...és most végeztünk a sulival London-ban - mosolygott Annie.
          -Hm... - ahj, miért ilyen titokzatos...bökjön ki már valami értelmeset...
          -Hogyan kaphatnánk meg az állást? - sürgette egy kicsit türelmetlenül Betty.
          -Ide túl sokan vagytok, de a Shutters Lobby Lounge is az enyém, ide tartozik. Az a főútnál található. ez a rész egy bár, de a Lobby az egy étterem. Örömmel felveszlek titeket, csak osszátok el, hogy ki hol szeretne dolgozni, itt, vagy elől... Rendben?
Hűha, ez ilyen könnyen ment? Király!          
Gyorsan mind a heten körbe álltunk, és elkezdtük megbeszélni a felosztást.
          -Én minden esetre itt szeretnék, a bár résznél dolgozni! - jelentettem ki.
          -Én iiis! - bólintott Alycia, Betty és Naomi.
          -Étterem! - kuncogott  Annie, Caroline meg Lily.
          -Ez gyorsan ment - nevettünk egy sort, majd elmondtuk, hogy hova osztottuk be magunkat.
          -Remek...hétfőn kezdhettek...reggel elég, ha 9-re bejösztök. Ki adom a beosztásotokat, és megbeszélünk még pár dolgot - egy mosollyal kezet rázott mindannyiunkkal.
Nevetgélve vettük az irányt a hotel-hez.
          -El kell ismernem, mi királyok vagyunk! - kuncogott Lily.
          -Pontosan - vágtuk rá.

Amikor vissza értünk közöltük a jó hírt a srácokkal. Úgy döntöttünk, hogy ennek megünnepléséért le megyünk a partra.

Mindenki átöltözött. 
Magamhoz vettem a fényképező gépemet, mert itt az ideje, hogy elkedjük az emlék-megörzési akciót.
          -Aki utoljára ér oda a vízhez, az egyenlő egy vödör felmosó vízzel - röhögött Dan, miközben elkezdett futni, de mivel látta, hogy senki nem mozdul, lelassított.
          -Nyugi már Daaan - legyintett Nate kacagva.
Leérve a vízhez, megkértem a nagy fotóst, Eric-et, hogy örökítsen meg minket, csajokat.
          -Háromra ugrááás - kiáltottam el magamat - Mehet, Eric? - kérdeztem szerelmemet.
          -Meheeet - mosolygott.
          -Egy...kettőőő....háááároooom! - ahogy kimondtam, már ugrottunk is.
Mind körbe vettük Eric-et, és megnéztük a képet.
Caroline, Lily, Annie és én a levegőben voltunk. De mellettünk Alycia és Naomi nem ugrottak, csak röhögtek. Betty pedig, mintha kicsit hamarabb rugaszkodott volna el. Jót röhögtünk ezen a képen.
          -Majd teszem fel facebook-ra - nevetve a nyakamba akasztottam a gépet, majd megfogtam Eric kezét.
          -Akkor üljünk be valahova... - jött az ötlettel Adam.







6 megjegyzés:

  1. Tökéletes zárása a napnak. :D remélem a folytatás már folyamaban van. *--* imádom!
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hát...jelenleg nincs :)) de hamarosan felkerül a kövi is ^^

      Törlés
  2. annyira jóóóóóóóóóó :OO ahw, nagyon imádom cserkómerkó,hihetetlen tehetség vagy.:) Imádom a sztoridat ezt is és a másikat is.úúúriiisten annyit tudnék még locsogni :DDD Eric és Sofiii olyan tökéletes páros :O:)))

    VálaszTörlés
  3. előszőr is: na igen, erre szükségem volt már:) másodszor: jó lett az új dizájn;) harmadszor: a sztoi egyszerűen hihetetlenül jóóó! annyira imádom ezeket a párocskákat, de legfőképpen Ericet és Sofit annyira édesek:)jajj annyira jó ez a blog, hamar de nagyon hamar követelem a folytatást:) <3

    VálaszTörlés
  4. ahwww nagyon tetsziiiik! Eric és Sofi olyan cukik! :D várom a következőőőőt! :DD

    VálaszTörlés