2013. március 9., szombat

13. rész - Irány Santa Monica :D

Sziasztoook! A tegnap nem tudtam feltenni ezt a részt, de most itt van ^^ A kövit 3 komment után fogom feltenni, jó olvasást :).....és wááá 9 feliratkozóóó ^^ Köszönöm, hogy olvassátok a blogomat! :)




          -Szia - szóltam bele vidám hangon - SIKERÜLT!!! -visítottam, mint egy malac, aki a halálán van - Hogy MI??? - ledöbbentem a kijelentésén... - miután befejeztük a beszélgetést, a többiek kérdőn néztek rám.
          -Naaa! - sürgetett Naomi.
          -Wááá - kiáltottam el magam - Anya szólt, hogy holnap Will magánrepcsije délután 5-kor itt lesz értünk! - újságoltam el a remek hírt.
Azonnal elkezdtek ugrándozni a többiek...én is csatlakoztam.
          -Oké, akkor ennek örömére eresszük le egy kocsinak a kerekét - röhögött Adam és Kevin.
          -Lehet, hogy nekünk ez poén, de reggel az illetőnek nem lesz az - nézett furán Alycia.
Mind rá néztünk egy "Kit érdekel" fejjel.
          -Na? Ki választ kocsit? - nézett ránk Adam.
          -Én, mivel nekem köszönhetően utazunk el - húztam ki magamat büszkén.
          -Hölgyem... - Kevin meghajolt, és előre engedett - A választék elég bőkezű, szóval csak nyugodtan - úgy csinált, mintha egy autó piacon lennénk.
Igaz, hogy már besötétedett, de az utca fények eléggé jól világítottak.
          -Az a meglátásom, hogy egy luxus kocsit válasszak - komoly, és szakértő arcot vágtam...eléggé nehéz volt, mivel a többiek röhögtek - Az ott! - mutattam rá egy igen jómódúra. Valamilyen Audi volt, de jelenleg a márkája nem számított.
          -Remek választás hölgyem...kit választ ki a bűnelkövetőnek? - Adam megbolondult, de oké, amit mond, azt teszem.
          -Eriiiic - fordultam az említetthez kutyus szemekkel.
          -Ahh, jóóó - leguggolt a kerékhez, és kecses mozdulatokkal elkezdte csavarni a szelepsapkát - Itt van - a kezembe nyomta a kupakot.
          -És most? - kérdezte a röhögéstől fulldokolva.
          -Kik vannak ott? - egy idegen férfi hang hallatszott az egyik feljáróról.
          -És most futáááás - rikkantotta el magát nevetve Eric.
Mindannyian egy gyors üzemmódba kapcsolva leléptünk. Két utca után a levegőt kapkodva lassítottunk a sarkon. Egyfolytában röhögtünk...ahj, nem bírom már ezekkel a hülyékkel...mi lesz Santa Monica-n?

Három taxit kellett hívnunk, annyian vagyunk, hogy csak ennyibe fértünk el.
Most kanyarodtunk be a reptérre, már elkezdtem keresni a szememmel a repülőt, de nem láttam. Szóltam a sofőrnek, hogy valahol álljon meg. Fizettünk, kivettük a csomagjainkat, és összegyűltünk.
          -Véletlenül nem mondták meg, hogy hol száll le? - fordult egyet Dan körbenézve.
          -Nem... - sóhajtottam egy nagyot, de valaki a tenyerével eltakarta a szememet - Ne szórakozz most Eric - szóltam unottan.
          -Itt állok előtted - röhögött.
          -Ide rendeltek egy magánrepülőt? - egy nagyon ismerős férfi szólalt meg.
          -Will! - kiáltottam fel nevetve.
          -Meglepiii - tárta szét a karjait. Összeölelkeztünk.
          -Arról nem tudtam, hogy te is jössz - vigyorogtam.
          -Talán baj? - húzta fel a szemöldökét.
          -Hogy volna? Na de menjünk mááár - sápítoztam.
Izgatottan felszálltunk a gépre. Elég luxus kivitelű volt, ennek természetesen örvendtünk.
          -Aztaaa...de cukiii - nézett körbe tátott szájjal Betty. Mindenki le volt döbbenve...szerintem még senki nem ült magángépen.






          -Hééé találtam whiskey-t - emelte fel a kezében lévő üveget Kevin nevetve.
          -Hohóóó - Will kikapta a kezéből, és vissza tette a helyére - Szerintem nem vagy még 18 éves, és amúgy is Amerikában nem a 18 év számít felnőtt kornak - nevetett.
          -De még nem vagyunk Amerikában... - szomorodott el. Elkezdtünk röhögni.
Jól telt az út, végig röhögtük, még egy filmet is megnéztünk. Páran bealudtunk, de jó volt arra kelni, hogy landolunk.
          -Sofiii - valaki beleordított a fülembe.
          -Anyád... - böktem ki becsukott szemekkel.
          -Az a tiéd is, nem csak az enyém - röhögött Will a többiekkel együtt.
          -Kapd be! - morcosan felálltam a helyemről, és Eric ölébe ülve újra becsuktam a szemeimet. Ő csak nevetve magához szorított.
Arra ébredtem, hogy Eric szólítgat. Megérkeztünk.
          -Menjüüüünk - pattant fel vidáman Annie Ryan-vel az oldalán.
Gyors tempóban leszálltunk, és vártuk a következményeket.
          -Annyit mondok, hogy nagyon jó helyen fogunk lakni - már nagyon bevoltam indulva, egy Hotel-ban leszünk, ami a szüleinkké.
Ahogy megérkeztünk a tengerpartra, és a többiek meglátták az épületet...egy kicsit elbambultak.






          -Egy szóval sem említetted, hogy van egy hoteletek itt - állt meg teljesen lefagyva Lily és Alycia.
          -Hát, nem ezzel szoktam dicsekedni - elindultam a hotel felé, majd a többiek is követtek. Will kitárta a bejárati ajtót, és kíváncsian léptünk be.




Mind csendben voltak.
          -És még nem láttátok a medencét - nevetteünk fel William-vel.
          -Mi? Medence? Hol??? - a fiúk egyből érdeklődni kezdtek.
          -Egyenesen végig mentek...ki az ajtón, és tádááámm - ahogy elmondtam, már csak a csomagjaik voltak mellettünk.
A többieket is kivezettem a fiúkhoz, nekik is megjött a kedvük a fürdéshez.




4 megjegyzés:

  1. annyira, de annyira, de annyira, de annyira jóóó:) <3 siess a kövivel please *w*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó! Remélem hamar hozod az új részt. Imádom hogy végig vigyorgom az egészet. :D <3
    Xoxo

    VálaszTörlés