2013. március 3., vasárnap

11. rész The Prom 2/2 + Díjak :)

Sziasztok! ^^
A nagy örömöm az, hogy kaptam díjakat. A mostanit köszönöm RusherForever-nek, és még az elmaradottakat is köszönöm Szandi Kovács-nak és NaniOfficial-nak.
Most tényleg egy rövid részt hoztam :P
Pussz, Zsó  <3





Amikor már javában folyt a bál, Eric felkért táncolni.
          -Gyönyörű vagy! - súgta a fülembe, amitől kirázott a hideg. A jobb kezét a derekamra helyezte, a másik kezével pedig az én kezemet fogta. Elmosolyodtam. Lassan elkezdtünk ringatózni a ritmusra, a fejemet a vállára döntöttem.
          -Hjajj, Eric...
          -Mondjad - elmosolyodtunk és megcsókolt.
          -Örvendek, hogy megismerkedtünk - szólaltam meg végül.
          -Hidd el én is! De nekem köszönheted - mondta nevetve.
          -Miért is? - húztam fel a szemöldökömet mosolyogva.
          -Mert miattam rúgtak ki a másik koleszból, és én döntöttem úgy, hogy ebbe az egérlyukba jövök - mindketten felkacagtunk.
          -Akkor köszönöm neked! - megcsókoltam.
          -Sofiii - hallottam meg a hátam mögött Annie hangját. Megfordultam.
          -Gyertek fényképezkedni - Alycia elkezdett húzni.
Kérdőn Eric-re néztem...de ugyanúgy meredtek rám a szemei.
          -Tudtam, hogy valamit elfelejtettünk, de akkor ki hívott fotóst? - kérdeztem a csajoktól.
          -Jessica testvére ezzel foglalkozik, szóval sokat nem kellett intézkedni e téren - tájékoztatott fel Lily.
Alycia és Kevin már a vászonnál voltak. Bepózolta párszor, és elkészültek a képek. Lily is Adam-vel bevágott pár grimaszt. Majd én és Eric jutottunk sorra. Hirtelen felkapott a karjaiba...KATT...majd megcsókolt...KATT...mutráztunk...KATT... és még egy két póz után átadtuk a helyünket.
          -Jó képek lesznek...érzem - kacsintott.
          -Ühümm - bólogattam - Jujj, nekem beszédet kell mondanooom...nemsokár jövök - nyomtam egy puszit Eric szájára, és leléptem.
Izgulva felléptem a színpadra Steve-vel az oldalamon.
          -Sziasztok csajok, srácok - szólaltam bele a mikrofonba. Egy kisebb tapsvihar tört ki.
          -Elérkezett a mi napunk is...a mi bál napunk - Steve vigyorogva szólalt meg.

Vigyorogva emlékszem vissza a bálra, mivel nagyon jól sikerült.
Az ikrek megint hozták a formájukat. Dan nadrágra vetkőzött, és úgy tengődött a tizenegyedikesek és a végzősök között. Adam pedig Lily-vel a hátán futkározott...gondolom lovacskásat játszodtak, mert Lily egyfolytában azt kiáltotta: "Gyííí paciii".
Ahhoz képest, hogy egy bálon voltak, eléggé lazán viselkedtek.
Eric és én egy idő után leléptünk a parkba, és a füvön feküdve a csillagokat csodáltuk.
Alycia-ékat is megpillantottuk a parkban, kézen fogva sétáltak nevetgélve.
A többiekről semmit nem tudtam, mert olyan éjjel 4 körül vissza mentünk a koleszba, és Eric-nél lefeküdtünk, mert mindketten álmosak voltunk már.
Szóval most szombat reggel van, és Eric mellett vagyok. Még alszik. Hirtelen kopogásra lettem figyelmes.
          -Eric - suttogva elkezdtem ébresztgetni. Tudtam, hogy ki van az ajtó mögött. Bólintott, majd felébredt, én meg az ágy alá bújtam.
          -Jó reggelt!- Nina volt az...kicsit beparáztam, mert ha megtudja, hogy itt vagyok, abból még baj is származhat.
          -'Reggelt - köszönt vissza Eric.
          -Csak azért jöttem, mert kaptál egy levelet - pár perc után elhagyta a szobát. Még egy kicsit vártam, nehogy vissza jöjjön.
De Eric arca elkomorodott, és üres tekintettel nézte a levelet a kezében...

2 megjegyzés:

  1. Aaaah olyan jókat mosolygok mindig rajta..:'D gyorsan a következőt! ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. levéééééél? milyen levéééél? ohh, annyira jó:) remélem sietsz a következővel:) *-*

    VálaszTörlés