2013. március 16., szombat

14. rész - A good day

Hellóóó :D 10 feliratkózó van, és Happy vagyok ^^ Örömmel látom, hogy tetszik, amit csinálok :) Nos akkor itt a friss rész...mindig próbálom hosszúra fogni ^^ 2000 megtekintééés, köszönöm :)




Mind a medencénél voltunk. A fiúk fürödtek, és mi lányok süttettük magunkat a napágyakon.
          -Kell egy kis idő, míg megszokom - terpeszkedett szét Lily.
          -Meddig is leszünk itt? - Caroline felült, és a napszemüvegét a fejére tolta.
          -Nem mindegy? Éljünk a jelennek - vigyorgott behúnyt szemekkel Alycia
          -Ott a pont! - nevetett Annie és Naomi.
          -Nem költözünk ide? Itt mindig meleg vaaan - áradozott Betty.
Az biztos, hogy jobb lenne itt, mint London-ban az az esős környezet, de szerintem kibírunk pár évet, úgy is tudunk ide jönni minden nyáron.
Egy kis csend következett be. Az a csend, amikor élvezzük az élet minden egyes percét.
          -Fürdetééééés! - kiáltotta valamelyik fiú.
Különösebben nem figyeltünk fel rájuk, mivel egész nap ordibáltak. De hirtelen valaki felkapott. Értetlenül néztem a napszemüvegemen át. Eric.
           -Öhm, mit akarsz csinálni? - kérdeztem félve.
Az állával előre bökött, én a megadott irányba néztem, és láttam, ahogy Naomi sikoltozva landol a medencében Nate keze által.
          -NE! - de csak bólogatott - Légyszíves ne! - elkezdtem kapálózni, mert túlságosan közeledett a medence széléhez.
Már repültem is bele a vízbe...de Eric is...Nem értem. Ahogy bele estünk a vízbe, Eric magához húzott, és megcsókolt. Elnevettem magam, és mivel fogytán volt a levegőm, felrugaszkodtam a  felszínre.
          -Hogy hogy itt vagy? - nevettem még mindig Eric-re nézve.
          -Nem tudom - majd hátra nézett. Kevin állt a medence szélénél, és röhögött a többiekkel - Ugye tudod, hogy ezért még szívsz? - mutatott barátjára.
          -Beijedteeem - libegtette magát kislányos hanggal. Eric beintett neki.
Valahogy kimentünk a vízből és leültünk a földre.
          -Nem megyünk el egyet a partra? - kérdezte Nate Naomi-vel az ölében.
          -Jó ötlet! - pattantam fel.
          -Én nem öltözök fel - vigyorgott Dan.
          -Nem is kell, mert így megyünk - ugrott fel a hátára Adam.
          -Azért mi magunkra veszünk egy szoknyát vagy valamit - a lányokra néztem, majd elindultam a szobámba. Követtek. 
          -Én sem gondoltam azt, hogy így megyünk ki - mutatott magára Annie.
Megbeszéltük, hogy öt perc múlva találkozunk az előtérben.
Feltrappoltunk a szobáinkba. Eric-vel együtt vagyunk ebben a szobában, nagyon kellemes stílusú.





A bőröndömből előkotortam egy nagy nyári sálat, amit pont ilyenkor szoktak felvenni. A derekamra csavartam és kész is voltam. Megnéztem magamat a tükörben, majd mosolyogva elhagytam a szobát.
          -Még Naomi és Caroline nincsenek itt - nézett unottan Alycia és Lily. Igeen, ez megszokott, mindig ők maradnak utoljára.
          -Itt vagyuuuunk - futtak nevetve.
          -Utolsóóók - nyújtotta rájuk a nyelvét Betty.
          -Oké oké, csak majdnem eldugasztottam a wc-t. Beleejtettem egy pólót, megbotlottam, és pont a lehúzóra tenyereltem. Épp az utolsó pillanatban kaptam ki a pólót - ő csak mosolygott, de mi szakadtunk.
          -Én nem csináltam ekkora hülyeséget, csak simán nem kaptam ezt - mutatott egy vigyorral a sálra.
          -Hahah - mondta egykedvűen Car.
Egymásba karolva hátra mentünk a fiúkhoz, akik a napágyakon ülve beszélgettek.
          -Aztaaa, hogy hogy ilyen hamar összekaptátok magatokat? - nézett ránk egy gúnyos vigyorral Ryan.
          -Pofa be! - nézett rá nevetve Annie.
          -Már szakállat növesztettem...nézzétek! - Dan röhögve a tesójához lépett és Adam felállított hajához tette az állát.
          -Bolond - legyintett kacagva Lily.
Will-től elköszöntünk, és szóltunk, hogy hová megyünk.
Mind kézen fogva mentünk a párjainkkal, kivéve Betty-t és Caroline-t. Komolyan, már sajnálom őket. De tuti, hogy kapnak valakiket idővel.                         

     


          -Akkor most egy verseny...az első öt, aki oda ér a leghamarabb a vízhez, az nem kell este csórén a medencében fürödjön! - nevetett Dan.
          -Most komolyan, te minden reggel szívsz? Mert örökké valami ocsmányságot találsz ki...én nem játszom! - vigyorgott büszkén Annie.
          -Én sem! - mi lányok, egyből rávágtuk.
          -Ne mááár - nézett ránk bociszemekkel. De nem hatottak.
          -Attól még ti versenyezhettek - röhögtem a fiúkra nézve - Csak annyi különbséggel, hogy az első három ússza meg a pucérságot - kacsintottam. 
A srácok összenéztek, majd elgondolkozó fejet vágtak. Látszott mindenkin, hogy a legjobbnak gondolja magát futásban.
Oda mentem Eric-hez, és halkan megkérdeztem, hogy tud-e jól futni.
          -Megnyugodhatsz, mert tudok! - összeborzolta a hajamat, majd adott egy puszit.
          -Majd meglátjuk - adtam egy csókot.
          -Okééé, benne vagyunk - jelentette ki Adam.
          -Mi leszünk a bírók! - tartotta fel a kezét Betty.
A versenyzőinkenk adtunk egy-egy szerencse csókot, majd elsétáltunk a vízig, hogy megtudjuk állapítani a három szerencsés győztest.
Láttam távolról, hogy Nate behúzza a lábával a kezdő csíkot a homokba, és beállnak egy sorba.
Betty lassan feltartotta a karját, halkan elszámolt háromig, és legyintett.
Mint valami krosszmotorok, úgy indultak el. Röhögtek, és egymást lökdösték.
          -Na erre kíváncsi vagyok - nevetett Car.
          -Gyerünk Kevin, maradj leee! - szurkolt csendesen Alycia. De meghallottuk. Szakadtunk - Mármint...hajrá Keviiin, te fogsz nyerniii - játszodta meg magát. De mi már fetrengtünk a röhögéstől.
Ahogy láttam, Adam, Ryan és Nate vezetett. Szóval így tud futni az én Eric-em...heh. 
Egyre közeledett, és nem nagyon váltzott az állás.
          -Eriiiiic - visítottam. Rámnézett és elkezdett röhögni. Na kapja be, van kedve röhögni?
Megcsóváltam a fejemet, és leültem a homokba mosolyogva.
          -Úgy látom Dan-nek csak nagy szája van, de nem tudja szedni a lábát - mutatott a srácra Lily kuncogva.
          -Tudjátok milyen - legyintett Annie.
Egyre közeledtek.
Először Nate futott be a vízbe, majd Ryan...és végül...Adam. Ugyanúgy maradtak.
          -Keviiiin - ugrott rá Alycia. Elterültek a homokban. 
          -Eric! Azt mondtad tudsz futni! - támadtam le egy mosollyal.
          -Tudok is! - elkezdett helyben futni.
Fejbekólintottam és megcsókoltam.


Este a medencénél voltunk.
Vártuk, hogy a vesztes fiúk teljesítsék a feladatot.
          -Na mi van nagy fiúk? - gúnyolódott Lily nevetve.
          -Istenem...Dan, ez a te hibád! - vádolta Eric és Kevin a hülye ikret, miközben bementek a medencébe.
          -Sok a duma srácok! - kiáltottam oda a medence szélén ülve - Le a gatyesszal! - vihogtam a többiekkel együtt.
          -Könnyű onnan dirigálni! - mutatott rám Eric egy félmosollyal.
          -Tudoooom - kiöltöttem a nyelvemet.
Mindenki leült mellém, és figyeltünk.
          -Ki kezdi? - röhögött Nate.
          -Kuss szépfiú! - kiáltott rá Dan.
Sza-kad-tunk! Már a látvány is tök röhej volt. Ott álltak egymás mellett, és minket néztek. Olyan kis ártatlan fejük volt, hogy már szinte kezdtem sajnálni őket.
          -Dan, Kevin, Eric....vetkőzni! - kiáltotta el magát Adam könnyezve a röhögéstől.
Három beintést láthattunk.
Kis idő múlva Kevin elkezdte lehúzni a fürdőnadrágját, majd kidobte a vízből.
          -Húúú - csillant fel Alycia szeme. Kevin köhintett és elmosolyodott.
Dan is követte Kevin cselekedetét majd Eric is.
Megbeszéltük a többiekkel, hogy az alsójukat eldugjuk. Ryan vette az adást, összeszedte azokat, és felvitte Dan szobályába.
          -Ne már, direkt baszogattok? - kérdezték egyszerre.
          -Eltaláltátok! - bólintott Naomi.

Folytatás a következőőben :D

6 megjegyzés:

  1. ahwwwwwwwwwww, annyira imááádom! egész nap ezt olvasnám. annyira tehetséges vagy. Feldobtad vele a napom!:)) folytasd now! végig szakadtam a verseny meg hogy eldugják a gatyájukat..hmm--hmmmm. :PP nagyon várom a folytatást! annyira ahww..ezt nem tudom szavakkal kifejezni! köszönöm hogy írod ezt a fantasztikus blogot. Imádlak cserkómerkó...a blogodat is de téged sokkal jobban!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy olvasod ^^ Minden kommented feldob! :) Imádat van! :)

    VálaszTörlés
  3. uramatyám, végig szakadtam, kb már hülyének néznek itthon, hogy mit nevetek ennyit. :D nagyon nagyon jó lett, egyszerűen nem tudsz rosszat írni Cseresznyéslányka. Siess a kövivel, mert nem állok jót magamért. :)) Imádlak téged is meg a blogot is. Congrats! <3
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. na neeee... hogy mennyit vagyok képes szakadni a részeiden?! :D egyszerűen.. huhh fantasztikus :DD valahogy semmi mást nem tudok írni, hisz erre egyszerűen nincs szó. :)) <3

    VálaszTörlés