2013. március 3., vasárnap

10. rész - The Prom 1/2

Sziasztok...meghoztam ezt a részt is...remélem tetszeni fooog :) Várom a véleményeteket ^^
Pussz, Zsó <3




          -A fenébe! - hallottuk meg a folyosón valaki kétségbeesett hangját. Lassan a hang irányába mentünk, de a látványtól kissé ledöbbentünk.
          -Kevin? Mi a jó büdös francot csinálsz? - takartam el a szemeimet vihogva.
          -Basszuuus, komplekt hülye vagy? - röhögött Eric.
          -Nem vicces hallod? - szórt villámokat a szeme.
Kevin épp a folyósón lévő itatóba pisilt, és ahányszor félre ment, eleresztett egy "francbá-t".
          -De ezt most miért? - kérdezte Eric a hasát fogva.
          -A hülye ikrek miatt! - mentegetőzött mérgesen - Fogadást tettünk, hogy ki tud szerezni Niná-tól, a nevelőtől egy fehérneműt...és ki veszített...? - kérdezte a falra tekintve.
          -Teee - vágtuk rá.
Végzett a dolgával, és végre felhúzta a nadrágját.
          -Anyósod liftezik - utalt Eric a sliccére. Kevin szemeit forgatva felhúzta azt is.
          -Az ikrekkel soha ne köss fogadást! - suttogta - Amúgy valahol itt vannak, mert filmezik - nézett körül.
          -Hülyék vagytok... - csak ennyit tudtam reagálni a röhögésen kívül.
Adam és Dan előugrott egy telefonnal, és leállították a videót.
          -Csapó egy - vihogtak.
          -Bekapjátok - intett be Kevin.
          -Vedd elé - buzdította röhögve Dan.
          -Nem fárasztom magamat, most tettem el - vágott vissza mosolyogva.
          -Amúgy ki takarítja le azt... - mutattam az itatóra.
          -Én biztos, hogy nem...lepisilem, és még takarítsam is el? - nézett nagyokat Kevin. Elkezdtünk röhögni, de kegyetlenül.
          -Mi készen állunk az első szerencsés szomjas emberkére, mert itt fogunk gubbasztani, és felvesszük, amint elkezdi szürcsölni a huggyos vizet - egy nevetés után összepacsiztak az ikrek.
          -Oké, ti tudjátok, de én szólok a csajaimnak, hogy ne közelítsenek ehhez a helyhez... - indultam el a szobánkhoz.
          -Állatok vagytoook - hallottam még Eric hangját.

Gyorsan felhívtam a figyelmüket a csajoknak, hogy mi történt ezelőtt pár perccel.
          -Ne már, az én Kevinem képes volt belemenni ebbe? - fetrengett a röhögéstől Alycia az ágyán.
          -Megvan videón, majd elkérjük Adam-től a telóját, és megnézitek - szólaltam meg.
          -Huh...hát azért nem semmik, hogy mertek Nina szobályába bemenni? Azt hittem házörző kutyát tart - nevetett Caroline.
          -Ezt muszáj lesz megkérdeznem Adam-től - mosolygott Lily.

A bál napján, azaz pénteken, elég nagy nyüsgés-forgás volt. A torna terem már készen volt, próbálgattuk a fényeket és a hangszórókat. Minden tökéletesen működött.
          -Hányra jöjjünk Flora-val? - kérdezte Jessica.
          -Szerintem elég, ha egy órával a kapunyitás előtt jösztök - válaszoltam.
          -Okés, akkor 5-kor tali, puszi - azzal lelépett. Jessica és Flora évfolyam társaim, Steve osztályába járnak.
          -Én is megyek... 5 előtt itt vagyok... - viharzott el Steve.
Na remek, mindenki lelépett...na jó, nem mindenki, csak azok, akikkel dolgoztam ebben a két hétben. Szóval úgy gondoltam lelépek én is. Még magamat is el kell rendezzem.
"Haza" érve letámadtam a fürdőt, és letusoltam. Megtörölköztem, felvettem a fehérneműimet majd megszárítottam a hajamat. A törölközőt magamra csavartam, és gyorsléptekkel bementem a szobánkba.
          -Na? Ki kivel jööön? -kérdeztem a többiektől.
          -Adaaam - válaszolt egyet pördülve Lily.
          -Én a pisiskémmel megyek - kuncogott Alycia - Remélem tud uralkodni magán...
          -Az majd kiderül - kacsintott Betty.
          -Ryan-vel...de asszem tudjátok - mosolygott elpirulva Annie.
          -Hey, Naomi, neked akkor össze jött-e a dolog Nate-vel? - fordult az említetthez Caroline.
          -Nem akartam elmondani...deeee együtt megyünk, ezért is kell hamarabb lelépjek, mindjárt itt van - a szemei ragyogtak.
Az első randiuk óta az arcán egy levakarhatatlan vigyor üldögél, és ennek örvendek, hogy végre boldog.
          -Mi Caroline-val Forevör Alón-ba nyomjuk...arra szavazunk, hogy lesznek magányos pasik, és azok majd kezelésbe vesznek - vihogtak Betty-ék, de mi is.   
Elhallgattunk, mert most jöttek a ruhák, még nem láttuk egymásét. Úgy mond meglepetésként dugdostuk egymás elől.
          -Ki kezdi? - kérdezte Naomi.
          -Éééén - kiáltott fel Betty. Amíg felvette a ruhát, becsuktuk a szemeinket, és vártunk...
          -Naaa, milyeeen? - pördült egyet mosolyogva.
Hűhaaa, nem volt semmi...pont hozzá illő volt. Tudtuk jól, hogy nem szeret nagyon feltűnöskdöni, és egyszerű ruhát fog venni...





          -Nagyon jóóó! - áradoztunk mosolyogva.
          -Kösziii - nevetett - Az egyszerűség híve vagyok - kacsintott.
          -Most éééén - Caroline már elkezdte magára eröltetni a ruhát.




          -Awww, ezt majdnem megvettem - szólalt meg Lily.
          -Annyira tetszik - nézett le a ruhájáta Car.
          -Én csak abban reménykedem, hogy Kevin-t leveszem a lábáról - kacagott Alycia, és ő is bemutatta ruháját...káprázatos volt...




          -Nem érdekelt az ára, mert apu küldött pénzt - mind nevetésben törtünk ki.
          -Kevin-nek tuti fog tetszeni - nyugtatgatta Naomi egy óriási mosollyal.
          -Remélem is! - vágta rá egy kuncogással.
 Szerre a többiek is bemutatták, meg én is.


Naomi ruhája


Annie ruhája




Lily ruhája


Az én ruhám


          -Imááádom - simítottam végig a ruhámon. Megspóroltam egy elég nagy összeget, mivel Will vette nekem.

Két óra múlva már csak én és Alycia voltunk a szobában, a többiek már elszállingóztak. Két perc múlva háromnegyed öt, és találkozunk a srácokkal.
Magamhoz vettem a táskámat, és kiléptünk a folyosóra. Eric és Kevin már ott vártak öltönyben...hm...nagyon jól állt nekik.




Kevin Alycia láttán tátott szájjal maradt.
          -Gyönyörű vagy! - ölelte magához Kevin, majd megcsókolta.
          -Hm...fekete, imádom a feketét - ez már Eric volt. Hirtelen a száját éreztem meg a nyakamon....beleborzongtam a csókjaiba - Csodás vagy - nézett végig rajtam.
          -Te is... - nevettem le magam - Igaz, hogy szokatlan ez az öltözeted, de tetszik - egy puszit nyomtam az ajkaira.
          -Örvendek - mosolyodott el - Hol a virágom? - kérdezte.
          -Itt, remélem nem baj, ha csak sima fehér színe van - feltűztem a zakójára.
          -Már miért volna - ő is a kezemre húzta az ő  virágját. Ez sötét kék színű volt.
          -Mehetünk? - kérdezte Kevin.
          -Essünk neki - mosolyogtam.
Egy csók után Eric-vel elindultunk, közben belé karoltam, és szorosan hozzá bújva lépkedtünk...

      

6 megjegyzés:

  1. Pisiske :'D az ikrek annyira craZy ;D imádom az elejétől a végéig, sokàig tudnám még olvasni. Alig várom a következő részt. *.- <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. annyira jóóó vagy , hogy az már fáj:OO végig nevettem az egész részt.pisiske... :DDD hallod elég vizuális típus vagyok és az egészet elképzeltem. Fantasztikus blog egy fantasztikus lánytól akit imádok. cseresznyéslány nagyooon jóóó vagy. KÉRLEK FOLYTAAASD! ;)) <3 IMÁDOM!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szandiii, nagyon köszönöm, boldoggá tesztek <3 ^^

      Törlés
  3. a pisis részen mekkorát szakadtam :'D siess nagyon de nagyon a következővel, már alig bírom kivárni a folytatást:))) <3

    VálaszTörlés