2013. március 22., péntek

15. rész - In The City - Part 1

Sziasztoook... Új rész :D 11 feliratkozó - köszönöm ^^ Nos...nagyon nincs mit írjak így bevezetőnek :p.....szóval  Jó olvasást :D





          -Adjuk vissza a gatyájukat - súgtam kérlelő hangon Adam-nek.
          -A-a - csóválta meg a fejét vigyorogva.
Eric-re néztem egy Én-megpróbáltam arccal. Ő csak fészkelődött a vízben.
Már röhögni sem volt erőm...kb. egy órája szakadunk rajtuk.
          -Én álmos vagyok! - ásított egy nagyot Betty. Megnézte a telefonján az időt - Fél 12...
          -Megyek aludni - Alycia egy nyújtózkodás után felállt.
          -Ne mááár...itt hagysz? - nézett szerelmére kikerekedett szemekkel Kevin.
          -Igen! - vágta rá mosolyogva Aly.
          -Miééért?
          -Mert nem tudsz futni! - kuncogott.
          -Bekapjátoook - kiáltott felénk fordulva - Szemeket becsukni!
Nem engedelmeskedtünk...de lehet, hogy kellett volna. Kevin kiszaladt a medencéből és az egyik növényhez ment. Leszakított egy nagy levelet és oda tette maga elé.
          -Nézzétek! Ádám kosztümje vaaan! - vihogott Adam.
          -Kuss Adam...ohh, és Adam...a te kosztümödet viselem - röhögött Kevin.
Miután nekünk is leesett, a földön fetrengtünk...Ryan bele is gurult a medencébe.
          -Áááá húzzatok kiii...beleestem egy pisis vízbeee! - kiáltotta el magát. Nate és Naomi kihúzta őt.
          -Nem pisiltünk bele! - támadta le Dan.
          -Honnan tudod Danny fiú? - vihogott mellette Eric.
Dan egyet sikított...sikított, mint egy csaj!
Mindannyiunknak fájt a hasa már a sok kacagástól. Uhh. Úgy vihogtunk, mint a megkergült hiénák.
          -Kevin Rise! Uzsgyi fel a szobába! - Alycia türelmetlenül, de nevetve parancsolt. A srác elindult, Alycia meg Kevin hátsójára csapott, mivel az szűz pucér volt.
          -Kiég a szemeeem...nem akarok többet látni az esti hancúr party előjátékából! - szólalt meg komolyan Caroline.
Oké...már egymás karjaiban sírtunk a nevetéstől.
          -Igen is asszony! - Kevin szalutált, majd befutott a hotel-ba.
          -Már előre látom, hogy nem fogunk tudni aludni... - forgatta szemeit Lily - Egymás melletti szobánk van velük - bökött a távozó Alyciá-ra.
          -Csinálhatunk mi is valamit - bökődte Adam Lily-t szemöldök vonogatással.
Lily elvörösödött, majd kacagni kezdett.
Közben Nate lehozta a srácok alsóját és Dan-ét meg Eric-ét bedobta a vízbe. Úgy kaptak a pucér-srácok a gatya után, mintha az életükön múlna.
          -Na így na... - vágott elégedett arcot Eric, miközben közeledett felém.
          -Hiányoztál - ugrottam az ölébe kuncogva. Megcsókolt.
          -Ahj, még több nyáladzás - nézett fel az égre unottan Dan.
Mellettünk állt...nem látta, hogy a lábam közeledik hozzá, és berúgom a medencébe.
          -Ezt most miért? - panaszolta, miután a felszínre bukkant egy hajrázás után.
          -Pont azért... - megvontam a vállamat. A többiek nevettek.
          -Mi lépünk...jó éjt srácok - Annie kézen fogta Ryan-t és eltűntek.
          -Mindenki elvonul? Szerintem menjünk... - mosolygott Eric.

***

Reggel egy kicsit fáradtan ébredtem, de vidáman. Visszagondoltam a tegnap esti röhögésekre. Komolyan fogyhattam vagy két kilót.
Eric még aludt. A hasára volt fordulva...olyan édin tud aludni. Elmosolyodtam.
Közelebb húzódtam hozzá, és elkezdtem simogatni az arcát. Lassan ébredezni kezdett, ő is egy mosollyal indította a napot.
          -Helló - nevetett fel harsányan.
          -Hellóóó...jössz reggelizni? Ébresszük fel a többieket - kacagtam.
          -Benne vagyok! - egyből felpattant - Jó ötleteid vannak - felhúzott az ágyról és megcsókolt. Pont ekkor nyitott be William.
          -Oh, elnézést - röhögött.
          -Heh...na mond - néztem rá egy félmosollyal. Kiterültem az ágyon és felkönyököltem.
          -Akartok menni a városba? - jött a kérdés.
Eric-re néztem. Bólintott. Ez azt jelenti, hogy csajos program? Oké!
          -Szólok a többieknek...
Will kiment én meg átöltöztem.



          -Nem lenge ez egy kicsit? - közelített felém mosolyogva Eric.
          -Nem - kinyújtottam a nyelvemet, ő meg megcsókolt - Majd jövünk - egy újabb csók után kimentem az ajtón.
Will szólt, hogy a csajoknak már elmondta a kiruccanást. A bejáratnál fogunk találkozni.

A központ nagyon közel volt, de azért a báttyámmal elvitettük magunkat. Megbeszéltem vele, hogy majd hívom, amikor kész vagyunk.
          -Na? Merre megyünk? - kérdezte Naomi felcsúsztatva a szemüvegét a fejére.
          -Öhm... - mind rám néztek.
          -Attól függ mit akartok csinálni...vásárolni...valamit meginni vagy megenni... - vázoltam fel a lehetőségeket.
          -Inni! - vágták rá. 
A Lincoln Boulevard-on sétáltunk, és gondoltam bemehetnénk a Starbucks Coffee-ba. A többiek díjazták az ötletemet.
Egy kinti helyet kerestünk, majd helyet foglaltunk. Nemsoká' a pincér is közeledni kezdet
          -Sziasztok - mosolygott, miközben elővette a kis noteszét és írószerét - Mit hozhatok? - kérdezte.
          -Három Frappucchino-t - szólalt meg egyszerre Alycia, Lily és Annie. Ők mindig ezt kérik.


          -Rendben... - mondta, miután befejezte az írást.
          -Egy zöld teásat - mosolygott a srácra feltűnően Betty.



A Rob névtáblás pincérfiú felvéste a betűket, majd dobott egy mosolyt Betty-nek. Hűha.
          -Két eprest kérünk - szakította félbe a Mosolyogjunk-egymásra akciót Naomi és Caroline.
        

          -Én egy karamellást...és még egy gofrit is habbal meg eper öntettel - néztem fel Rob-ra.



          -Azonnal hozom - villantotta meg a fehér fogait.
Miután elment, azonnal elkezdtük osztani őt és Betty-t.
          -Láttátok, hogy hogy nézte Betty-t? - nézett végig rajtunk kuncogva Annie.
          -Nem bazz...be volt kötve a szemem - forgatta szemét mosolyogva Car. Kitört belőlünk a hangos nevetés...mivel kint voltunk, senkit nem zavart. 
Igazából ha a csajokkal vagyok, mindig kiülünk ha megyünk valahova, mert tudjuk, hogy nem bírjuk ki nevetés nélkül odabent. Már egyszer megjártuk...Lily és Naomi röhögőgörcsöt kapott, és szépen kitettek, mert nem tudták abba hagyni. Szerintem nem is kell mondanom, hogy minden szem rajtunk legelészett...huh.
          -Ahj, Car - nevetett Annie.
          -Tetsziiik? - nézett nagyokat Betty-re Alycia.
          -Hát nem rossz - vigyorgott.
          -Nem rossz? - nézett hitetlenkedve Naomi.
          -Jól-néz-ki - hangsúlyozta ki a szavakat Betty...elpirult.
Egy kis idő után meg is érkezett a rendelt italokkal Rob. A gofrim láttán meggyűlt a nyál a számban. Azonnal neki estem. Majd egy szippantás a kávéból...hm...isteni. A Starbucks a világ legjobb kávéja.
          -Köszönjük - szólalt meg Betty egy nagy mosollyal.
          -Egészségetekre - egy ugyan olyan vigyor. Ahh...csak mosolyogni tudnak? Rob elsétált.
          -Ne mááár - bökte vállon Annie Betty-t.
          -Mi vaan? - kérdezte összeráncolt homlokkal.
          -Semmi! - vágtuk rá egyszerre egy-egy legyintéssel.
Tudjuk mind, hogy Betty egy kicsit félénk típus. De pasi ügyben ki nem az?
Úgy egy órát tölthettünk el. Össze szedtük a pénzeket, és megkértük, hogy Betty menjen be és ő fizesse ki. Igen, ez egy összeesküvés volt. Reméljük lesz valami haszna is.
Kint vártuk nevetve a barátnőnket, és úgy öt perc múlva meg is jelent egy óriási vigyorral. Oké...akkor biztos, hogy valami jó történt.
          -Na? Mi volt? - támadtuk le.
          -Várjatok...ne itt, mert ki tud nézni - hadarta el mosolyogva.
Igaza volt. Szinte futva haladtunk át a parkolón...bekanyarodtunk balra és végre kibökte.
           -Telefonszámot cseréltünk - kezdett el ugrándozni...mi is vele együtt. Tökre nem néztek hülyének az emberek...de kit izgaaat?
...






8 megjegyzés:

  1. ahhwww annyira imáááádom ezt a blogooooot:) ^^ olyan jó volt erre hazajönni *-* Betty és Rob, hmm cukik:) hamar a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm....nekem meg a kommented esett jól! ^^ <3 köszönöm :)

      Törlés
  2. Nem találok szavakat...imádom ;))

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen nem tudsz rosszat írni Cseresznyés lányka. Imàdom, már megint végig szakadtam. :D Ádám kösztüm. Csak így tovább, rem hamarosan lesz új rész! :)) <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  4. ezt a blogodat még csak most kezdtem el olvasni, de ahwww...imádom!! minden egyes részen szakadok! következőőőt! :DD

    VálaszTörlés