2013. február 4., hétfő

1. rész - Új srácok

Sziasztoooook :DD Itt az első rész :) Nagyon örvendek, hogy már kaptam jó visszajelzéseket az én drága osztálytársaimtól(Annács, Noémi, aki egyébként ma ünnepli a 17. születésnapját...Boldogat mégegyszeer :*), Betty drága, Szandi és Nani <3......éééés már 100 oldal megtekintés van. Köszönöm :)

Rihanna - Bad Girl :D
Reggel egy csörömpölésre ébredtem, valahogy kinyitottam fáradt szemeimet, és körülnéztem a szobánkban, mindenki nyomta az ágyat. A csörömpölő hang Annie telefonja volt...Péntek van, és suli, egyedül az boldogított fel, hogy újra hétvége! Csak valahogy éljük túl ezt a napot.
Senki nem akart felkelni, csak azt láttam, hogy Annie a telefonjáért nyúl, és kikapcsolja.
          -Ébresztőőő!!! - kiáltottam hangosan. Betty azonnal felkapta a fejét, és kérdőn nézett körül, hogy ki ez az őrült, aki ordibál ilyenkor.
          -Ne már Sofi...aludj inkább - álmos szemeit becsukta, és hátra dőlt a párnájára.
Már éppen akartam egy újabb elevenítőt ordítani, de belépett a nevelő. Szigorú tekintettel felkapcsolta a villanyt.
          -Felkelni! Nincs kedvem itt ácsorogni, míg méltóztattok kikecmeregni az ágyból!
Egy-egy sóhajjal Alycia és Caroline felült az ágyban és elkezdték törülgetni a szemüket. A többiek is ébredeztek, ennek láttán Nina, a nevelő, kiviharzott a szobánkból.
          -Az ajtót ki csukja be? - kiáltott utána flegmán Naomi.
          -Áh, tőle ne várd el... - legyintett Lilyana.
Gyorsan kezdtem átöltözni, mert tudtam, hogy ha nem leszek kész minél hamarabb, akkor a fürdőbe csak szokás szerint utoljára jutok be.
A fáradságunk oka az, hogy tegnap este untuk magunkat, és filmeztünk. Igaz, hogy tizenegykor takarodó van, de utána nem nagyon jönnek be ellenőrizgetni, hogy ki van fent, vagy ki nincs. Nyugodtan filmeztünk...csak az volt a baj, hogy fél egykor lett vége. Van az a mondás, hogy minden este későn fekszem, és minden reggel rájövök, hogy szar ötlet volt, nos, ez nálunk minden nap elhangzik.
Sikerült fél óra alatt mindannyiunknak elkészülnie, ez egy rekord számunkra. 
A suli tíz percnyire van a kolesztól, próbáltunk sietni, de csak vonszoltuk magunkat, mint kutya a törött lábát.
          -Szedjétek már magatokat! - siettetett Betty - Nem kellene még egy késés a naplóba!
          -Hé, megszállt a Szentlélek? - ütte hátba nevetve Naomi.
Betty készült visszaszólni, de félbe szakította Nate.
          -Héé, cicáák - szólalt meg röhögve a barátaival együtt.
          -Valaki hallott valamit? - kérdezte Lily. Mind nem-et mondtunk, és vihogva tovább ballagtunk.
          -Ne már csajoook...
A másik oldalon volt, épp átakart futni az úton, amikor rádudáltak.
          -Taknyos...figyelj oda! - üvöltött ki a sofőr az ablakon.
Nate égett, mint a parázs, mi meg nem bírtuk ki röhögés nélkül. Zavartan vissza ment a bandájához, és elindultak.
Nate-ről tudni kell, hogy a suli sztárjának képzeli magát, és szerelmes Lily-be, aki feltűnően lekoptatja...nem csodálom, annak a srácnak nagyobb az egója, mint az agyában lévő értelmesség.
Csengetésre beértünk az osztályba, alig ültünk le, már is berontott a töri tanár.
          -Jó reggelt! - dobta oda nekünk fáradtan.
          -Jóóó reggeeelt... - mondta vissza kórusban az osztály.
          -Akkor kezdjük el a felelést ezen a napsütötte reggelen.
Kár, hogy odakint minden volt, csak napsütés nem. Mindenki elkezdett röhögni, de a felelés szó az egész osztályt elriasztotta a jókedvtől. Eltudom képzelni, hogy mennyit tanultak a többiek...
          -Ahova nyílik a napló... - megfogta az említett tárgyat, és lazán kinyitotta - Kezdjük a felsővel...
          -A francba...felső vagyok - hangzott el pár ember szájából. Sajnos én is az vagyok.
          -Na lássuk csak...Sofia Morgan! Csodás, az egyik kedvenc diákom - nevetett egy halványat, mivel látta, hogy senki nem viszonozza humorát, elhallgatott.
          -Kapja be! - mondtam magam elé. Megfogtam a füzetemet, és kisétáltam az osztály elé, a füzetet ledobtam a katedrára, és földbegyökerezett lábakkal megálltam a tanártól három lépésnyire.
          -Miről beszéltünk a múlt órán? - kérdése alatt karba fonta kezeit.
          -A... - itt gyorsan az osztályra néztem, és vártam a segítséget. Naomi a füzetét lapozva kereste, hogy egyáltalán meg van-e a leckéje. Alycia félig aludt, ő is kiesett a segítők sorából...Betty a körmét festegette... na szép.
Annie telefonozott...egyedül Lily-re számíthattam, aki a padból kiesve tátogta a címet.
          -Ejnye, ennyire nehéz a cím? - nézett rám szemöldökét felhúzva Mike, a tanár.
          -A...a francia forradalom! - vágtam rá mosolyogva.
          -Remek...tovább - körözgetett a kezével, hogy siessek.
Lily-t néztem, és mondtam vissza amit tátogott. A közepén Caroline is bekapcsolódott a Segítsünk-Sofinak akcióba. Miután sikerült elregélnem, a tanár kérte az ellenörzőmet.
          -Nincs itt... - persze, hogy ott lapult a táskámban, de bolond volnék beiratni.
          -Ötös! - kezébe vett egy pixet, és beírta a naplóba. Én kikerekedett szemekkel figyeltem...ötös? Hát ez csúcs, végre egy jó jegy töriből. De szerintem valamit szívott a tanár, hogy ennyist adott.
A füzetemmel a helyemre vágódtam, és ránéztem azokra, akikre feleléskor nem számíthattam.
          -Kösz a segítséget - mondtam nevetve. Láttam, hogy egy kicsit elszégyellik magukat - Ne már, most komolyan vettetek? Ötöst kaptam, nem érdekel. :P
Ahogy meghallottuk a csengőt, felpattantunk a helyünkről , és mentünk a menzára. Szerre megfogtuk a tálcáinkat, vettünk villát, kanalat, kést, és beálltunk a sorba.
          -Remélem semmi ocsmányság nincs - nézett körbe a választékon Naomi.
Hát volt pár felismerhetetlen dolog, ezért azokat kihagytuk. Kértünk valami értelmes ennivalót, és mentünk a helyünkre.
          -Khm... - köhintettem, mivel valaki ott ült az asztalunknál - Bocsesz, de éppenséggel a helyemen ülsz... - mondtam a szőke hajú srácnak és közben megkocogtattam a vállát.
          -Oh, bocsi...csak új vagyok még itt, és nem tudom, hogy... - itt hirtelen  elállt a szava, észrevettem, hogy Lily és ez a titokzatos srác egymást méricskélik.
          -Hahóóó - legyintettem egyet a szeme előtt - Nyálcsorgatás helyett kotródj arréb.
Megrázta a fejét, és felállt.
          -Adaaam, hoztam narancslééét - közelített egy ugyanolyan srác, mint az az Adam.
Mind a heten tátott szájjal figyeltük a két tojást.
          -Csak én látok kettőbe? - bökte ki Alycia az egyikről a másikra mutogatva.
          -Nem láttok duplán - nevettek az ikrek - Ő itt a testvérem...és képzeljétek...ikrek vagyuunk - röhögtek együtt, végül mi is nevetni kezdtünk.
          -Most melyikőtök beszélt? - tette fel a kérdést Annie.
          -Adam Rooney...és ez a hülye itt mellettem Dan Rooney - mutatkoztak be.
Gyors tempóba mi is elhadartuk a neveinket, majd asztalhoz ültünk és nagy beszélgetések közepette enni kezdtünk.
Nem semmik ezek a srácok, az egész menza a mi röhögéseinktől csengett. Mindenből viccet csináltak, és még az étellel is doncskodtak, amit én imádok :))
Jókedvünket a csengő zavarta meg, de mint kiderült az osztálytársaink lesznek. Ezen leginkább Adam és Lily mosolyodott el. Valami alakulóban van köztük, érzem.

Suli után boldogan mentünk vissza a koleszba, mert végre Hétvége van. Megbeszéltük a csajokkal, hogy senki nem megy haza, és együtt maradunk erre a három napra.
          -Hjajj, már előre félek az előttünk álló pár naptól - kacagott fel Naomi.
          -Annyi biztos, hogy sokat nem fogunk aludni - kacsintott Annie.
          -Na abban biztosak lehettek - nevettem Alycia hátára ugorva.
          -Hé csajszi...tornásztál te mostanában? - kérdezte gúnyos mosollyal az arcán.
          -Ezzel arra célzol, hogy meghíztam? - bevágtam egy mű durcit.
          -Hát szerinted? - röhögött ledobva magáról. Szerencséjére lábra érkeztem.
Beléptünk a szobánkba, és mind bevágódtunk a saját ágyainkba.
          -Nem akarok innen felkelni estiiig - síránkozott Annie.
          -Én se nagyon... - ásítoztam - Hé Lilyana...mi van közted és az Adam ikrecske között? - kérdeztem felkönyökölve az ágyamra.
          -Mi volna? - nézett rám elpirulva.
          -A menzai találka óta alig szólalsz meg, és most elvörösödtéééél - kacarászott Betty.        
          -Ne nézzetek így, mert akkor kénytelen vagyok elmondani - kuncogott körbe kukucskálva minket.
          -Az a célunk, hogy kitálalj - nyújtotta ki a nyelvét Naomi.
          -Nos...nem tudom, hogy kölcsönös-e...deee tetsziiik Adam - ahogy kimondta a srác nevét, újból elpirult.
          -Tudtam ééén - mutattam rá kacsintva.
          -Szerintem kölcsönös! Olyan tekintete volt, amikor rád nézett, hogy olvadott el - mondta Caroline.
          -Na jó, én lépek tusolni... - ruháim közül előkerestem egy tiszta alsóneműt, magamhoz vettem egy törölközőt és tiszta ruhát.
A kolesz eléggé kihalt volt. Négy óra fele már nem voltak,legtöbben haza mentek, de ettől jobb az egész, kevesen vagyunk, és lehet hülyéskedni.
Bementem a fürdőbe tusolni. Tusolás közben azon gondolkodtam, hogy mit tudnánk csinálni a napokban...például elmehetnénk ma bulizni. Igen! Jó ötlet...ideje volna, hogy egy új pasit fogjak ki magamnak, mivel már vagy fél éve szingli vagyok. Elmosolyodtam az utolsó kapcsolatomra visszagondolva, nagyon jó volt, meg minden...csak hát Roy(így hívták az exemet) megcsalt részegen. Hamar túl léptem rajta, mivel elköltözött.
Ahogy végeztem a tusolással, észrevettem, hogy pólót nem hoztam magammal. Így melltartóban próbáltam a szobánkig elfutni...de szerencsétlenségemre épp akkor ütköztem neki egy srácnak.
          -Oh,  Jesszusom....baszki - mondtam magam elé. Próbáltam a kezemmel eltakarni az eltakarni valómat.
A srác felállt és felém nyújtotta a kezét, én meg elfogadtam segítségét. Seperc alatt felhúzott. A talpamtól a fejem búbjáig vörösben virítottam...ezt az égést! 
Belenéztem a srác szemébe...azok a barna szemek...Valahogy kivertem a fejemből, és próbáltam arra gondolni, hogy melltartóban vagyok, és elkéne húzni a csíkot!
          -Hm...nem mindennap fut össze az ember egy vizeshajú, melltartós csajjal... - mondta egy kacér mosollyal.
          -Hahaha - egy zavart mosollyal kikerültem, és befuttam a szobába. Neki dőltem az ajtónak, és lassan lecsúztam guggolásba.
Hat szempár szegeződött rám kérdőn, válaszokra várva.





Adam és Dan :D

4 megjegyzés:

  1. Most az mi hogy az egészet végig vigyorogtam? :D
    Imádom és nagyon nagyon nagyon várom a következőt!! ;) <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hjajj köszönm köszönöm!!! <3 sietek vele :)

      Törlés
  2. hogy ííírhatsz ilyen ki*aszottul ki jól. te jóóóóó ééég .ez a blog ez a rész.
    ahwwwww.szerelmes lettem a blogba első látásra.
    aha nem is tudom ki az a barna szemű lovag:P:DDDD
    és azz hogy tornáztál mostanába .szakadtam :DDDEz a flegma stílus. nagyon bejön. Végig nevettem ezt a részt. Ezek a csajok. Már most imádom őket. Kíváncsi vagyok mit fognak rosszalkodni a bulikon :PP

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg se tudok szólalniiii
      Hát igen, a barna lovag :>
      Köszönöm nektek! <3

      Törlés