2013. február 26., kedd

8. rész - Surprise :)

Sziasztok...egy rövidebbecske részt hoztam...de ha lehet, akkor pánteken egy hosszút teszek fel. Jó olvasást :) és komizzatok ;D
Pussz, Zsó <3


Miután ebédeltünk, elvonultam tanulni. A szobánkban nem lehetett...a csajok összevesztek valamin. Mérgesen a hónom alá csaptam a fizika füzetemet, és kibaktattam az udvarra. Letelepedtem a padomra és elkezdtem tanulni.
Elterelte a figyelmemet a gyönyörű napsütés...becsuktam a szemeimet majd hátradöntöttem a fejem, és élveztem a pillanatot. 
Valaki hátulról letakarta a szemeimet. Ijedtemben felsikítottam, gyorsan ránéztem az idegenre.
          -Basszus, többet ilyet ne csinálj! - szóltam rá Eric-re.
          -Okééé - tartotta fel a kezeit védekezően. Mosolyogva leült mellém és ugyan azt csinálta, amit én pár másodpercel ezelőtt.
          -Nem kellene tanulnod? - törtem meg a relaxálását.
          -Öööö...nem! - kacagott - Jobb itt lenni veled, és élvezni a napsütést - elmosolyodott behunyt szemekkel. Megjelent a gödröcske az arcán...huuh, annyira cuki.
          -Én például tanulok.
          -Ja, értem, akkor hagylak - állt fel.
          -Ne már, nem azért mondtam... - csuktam össze a füzetemet.
          -Biztos? - kérdezett vissza.
          -Ülj már le! - parancsoltam rá.
          -Igen is! - egyet szalutált, majd mosolyogva visszaült.
Egymásra néztünk és elkezdtünk röhögni.
          -Mit tanulsz? - hajolt át a lábaim fölött, hogy megnézze a füzetemen lévő cimkét..
          -Fizika...
          -Ja, ahhoz nem értek - nevetett.
          -Akkor mihez értessz? - kérdeztem kíváncsian.
          -Hát, értek a törihez...a zenéhez...a fotózáshoz, de ezt már tudod...és még értek valamihez... - sorolta fel elgondolkodva.
          -Na mihez? - közben feltettem a padra a lábam.
          -Ehhez... - elkezdett közeledni felém, megfagyott bennem a vér.
          -Szia Sofiii - ugrott a hátunk mögé a tesóm...mi??? A tesóm???
          -Ezt nem hiszem el! - mondta szomorúan Eric. Igen, ugyan ezt gondoltam én is két értelemben..az egyik ok, hogy a fenébe, már megint nem tudott megtörténni, és a másik, mit keres itt a tesóm?
          -Mi a...? - nem tudtam befejezni, mivel Eric szája az enyémre tapadt. Hirtelen azt is elfelejtettem, hogy hol vagyok.
          -Unom, hogy mindig közbevág valaki - kacsintott mosolyogva.
          -Uhh, asszem rosszkor jöttem - nevetett William.
          -Mi a jó francot keresel itt? - kérdeztem, miután kizökkentem Eric fantasztikus csókjából.
          -Iiigen, pont ilyen fogattatást vártam az én kedves kis hugicámtól - mosolygott továbbra is.
          -Testvérek vagytok? - nézett rám, majd Will-re.





          -Ahham - válaszoltuk egyszerre.
          -Akkor helló - Eric odament, és bemutatkozott - Eric Gross.
          -William Morgan - kezet ráztak. Én meg letámadtam Will-t, és ráugrottam.
          -Hiányoztál tudoood? - bombáztam meg a puszijaimmal.
          -Jójó, ne mutasd a minta hugicát a pasid előtt - kuncogott. Leszálltam róla, és vállba boxoltam.
          -Nem járunk - öltöttem ki a nyelvemet. Eric is bólogatott...mondjuk őszintén szólva, nem tudom mit csinálunk, ugyan is most csókolt meg.
          -Akkor mi volt ez a nyálcsere? - nevetett.
Beállt a kínos csend, nem tudtam mit mondani, és ahogy láttam, Eric se jutott szóhoz.
          -Húzz a p*csába! - löktem meg röhögve.
Will beintett, majd csókos szájjal, kacagva eltűnt.
          -Elég érdekesen küldted be - vihorászott Eric.
          -Áhh, ez még semmi - legyintettem vissza ülve a padra.
Úgy egy negyed órát beszélgethettünk, majd elindultunk a szobáinkba.

*Betty szemszöge*

Épp a folyosón beszélgettünk Lily-vel, amikor megpillantottam William-et. Egyből befuttam a szobánkba, Lily meg csak lépkedett utánam kérdő tekintettel.
          -Csajooook - kiáltottam el magam - Itt van Sofi sexy tesója!
Mind bamba pofát vágtak.
          -Az meg, hogy? - szólalt meg elsőként Annie.
          -Kérdezz kettőt s könnyebbet - mondtam egy kacajjal.
          -Dehát ő Santa Monica-án lakik, nem? - kérdezte Caroline.
          Tudod, vannak repülőjáratok, te észlény - cukkolta nevetve Alycia.
          -Jó naaa - azzal Car neki dobta az egyik pólóját.


*Sofi szemszöge*

Miután Will-t beküldtem, elindultam megkeresni...a folyosón tengődött.
          -Na? Mi szél fújt ide? - ugrottam a hátára.
          -Nem szabad meglátogatnom a saját hugomat? - kérdezte furán.
          -Fogadjunk, hogy csak egy munka miatt jöttél? - vágtam fejbe. Lepattantam róla, és megálltam vele szembe a falnak dőlve.
          -Átmentél gondolatolvasónak vagy mi?
          -Nem, csak simán ismerlek, mióta megszülettem - kinyújtottam a nyelvemet.
          -Úgy egy hónapig forgatunk itt, majd megyünk vissza Santa Monica-ba.
          -Milyen filmet forgattok? - kíváncsiskodtam.
          -Sorry, de hétpecsétes titok - ezután azt tette, amit utálok...felborzolta a hajam, de nem úgy, ahogy általában szokták. Neki állt két kézzel, és addig borzolta, míg sípcsonton nem rúgtam.
Felszisszent és abbahagyta az idegesítést.
          -El is felejtettem, hogy karate bajnok vagy - fogdosta a fájó részt.
          -A-a, egy igazi báttyustól tanultam meg az önvédelmet - megöleltem, és belélegeztem az ismerős parfümje illatát. Hiányzott ez az állat. Kisebb korunkban rengeteget lógtunk együtt, de mivel nagy a távolság, ez már annyira nem lehetséges.
          -Beugrunk a szembe lévő kávézóba meginni valamit? - kérdezte, miután elengedett.
          -Hát, attól függ, hogy mekkorát tudsz ugrani - egyet szökkentem.
          -Jójó, tudod, hogy hogy értem - magához ölelt.
Bólintottam. Bementünk a szobánkba. A lányok körbe vették Will-t. A nyárról kérdezősködtek, mivel ott szeretnénk tölteni náluk a nyarat. Amíg osztották az észt, addig én átöltöztem, és mehettünk is.

4 megjegyzés:

  1. Függő vagyok. Vigyorgok. Elképedek, hogy tudsz ilyen elképesztően jól írni. Nani vagyok. És nem tudok várni péntekig. ;)) <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. annyira szupeeeeer lett:) kövit, kövit, kövit, kövit de NOW! :D <33 ,,atól függ, mekkorrát tudsz ugrani" :DDD nah siess azzal a kövi résszel *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsó <3 :)) kizárólag pénteken hozom az új részt :DD

      Törlés