2013. február 24., vasárnap

7. rész - Love, love...sweet love

Sziasztoook...sajnálom, hogy nem tettem fel tegnap a részt.....de most itt van, és jó olvasást ;) Ja és 1,100 megtekintéééés, nagyon köszönöm! :)
Pussz, Zsó <3


Nem a tanár jött be, hanem...hanem egy idegen srác.
          -Sziasztok - köszönt mosolyogva.
          -Helló - mondtuk páran, a többiek csak néztek a "Most mi van?" tekintetükkel.
          -Nos, akadt egy kis probléma, és Mr. Kollins nem tudott jönni... - vázolta fel a helyzetet.
          -És te ki vagy? - kérdezte Jonathan, látszott rajta, hogy valamiért irigy.
          -Oh, persze, Nate Humphrey - mutatkozott be, közben ledobta a táskáját a katedrára. A vajszínű ingje fölött egy fekete zakót viselt, piros, csíkos nyakkendővel - Magam sem tudom, hogy mit keresek itt, de megkértek, hogy jöjjek be. Egyetemista vagyok, nem tanár - hívta fel a figyelmünket a mosolyával.




Közben Naomi-ra néztem, aki le nem vette a szemét Nate-ről.
Írtam egy sms-t neki :
"Na mi van? Steve már nem tetszik? :P"
 Jött is a válasz -
 "Ki az a  Steve? :))" 
"Soha nem változol -.- :)) Neked percenként más pasi tetszik meg... :D" 
"Ez vagyok ééén :P" 
Naomi rámnézett és elmosolyodott, majd feltartotta a kezét.
          -Igen? - szólította fel Nate.
          -Melyik egyetemnél vagy? - kérdezte bájosan.
          -A Cambridge-et koptatom - nevetett visszafogottan.
          -Hm... én is oda szeretnék bejutni - vigyorodott el titokzatosan.
          -Ha érdekel, pár kulissza titkot elárulhatok szünetben - kacsintott Naomi-re.
"Úú...valakik flörtölnek az osztály szeme láttára *-* "  - pötyögtem Naomi-nak.
  "Aki tud, az tud ;)"

Az egész órát beszélgetéssel töltöttük el. Amiután kicsöngettek, Naomi és Nate tényleg beszélgettek. A csajokkal a padom köré gyűltünk, és onnan lestük őket. Próbáltuk megfejteni, hogy miről beszélgethetnek.
          -Tuti lesz valami! - dőlt neki a padnak Caroline.
          -De most akkor mi van? Steve vagy ő? - bökött az állával Nate-re Lily.
          -Majd megtudjuk - válaszoltam tömören.
          -Nézzétek - mondta egyszerre Lily meg Alycia.
Nate épp a telefonjába írt be valamit.
          -Fogadjunk, hogy Nao telefonszámát menti le! - ugrándozott Annie.
Pár másodperc után Nate a vállára dobta a táskáját, és kicsörtetett a teremből. Mi meg azonnal letámadtuk Naomit.
          -Na? Mit mondott? A telefonszámodat adtad meg? - bombáztuk meg kérdéseinkkel.
          -Ne görcsöljetek mááár - intett nyugalomra bennünket - Igen, elkérte a számomat...és pénteken RANDIZOM! - hansúlyozta ki az utolsó szót boldogan.
          -Kit érdekel? - kérdezte nevetve Konor.
          -Kuss gyökér! - vágta oda a srácnak. Egy jót nevettünk.

Ahogy vége lett az utolsó órának, olyan gyorsasággal vágtattnuk ki a teremből, mint a gyíkok.
          -Na jó...tudni akarok mindenki szerelmi ügyéről! - csuktam be a szobánk ajtaját. Végig néztem mindenkin.
          -Kezdem én - adta meg magát Lily.
Leültünk a szoba közepére egy kört alkotva, majd kíváncsian vártuk a beszámolót.
          -Szombaton voltunk ugye mozizni...és nem az volt, mint másnál, hogy nyomult meg minden, hanem, mint egy igazi úriember, annyira közeledett, amennyire kellett. Amit nagyon bírok benne, hogy oltári a humora, és amit csodálok, hogy nagyon jól el lehet beszélni vele komoly dolgokról is. Adam egy igazi főnyeremény! - fejezte be egy óriási mosollyal az arcán.
          -Volt csók? - érdeklődött Annie.
          -Még neeem - öltötte ki a nyelvét.
          -Eljön majd az ideje annak is - súrolta meg a hátát Alycia.
          -Ácsiii, és veletek mi van? Mi volt az a "titkos" találka? - fordultam Alycia-hoz.
          -Milyen titkos találka? - kérdezték a többiek egyszerre.
          -Szombaton Eric-vel röhögcséltünk a folyosón, amikor belénk toppant Aly, és rá pár percre Kevin.
          -Húúúúú - reagáltak a csajok.
          -Csak sétálni mentünk, oké? - nevetett zavartan - Nálunk sem volt még csók. De nem siettetem, ráérek - vigyorgott.
          -Mi Ryan-vel nagyon jól megvagyunk...annyira boldog vagyok vele, mindketten rájöttünk, hogy hiba volt szakítani, de talán ez tette szorosabbá a kapcsolatunkat. Alig bírjuk abbahagyni az sms-ezgetést. Ahogy kimondta, megszólalt a telefonja...elröhögtük magunkat.
          -Betty, Caroline...titeket nem talált el még Ámor nyila? - kérdeztem kíváncsian.
          -Ők apáca zárdába vonulnak, mivel szüzességi fogadalmat tettek...Istennek adják testüket, ő lesz a pasijuk - vihogott Alycia.
Betty a kezébe vett egy párnát és elkezdte vele püfölni Aly-t.
          -Kegyelem!!! Isten ezt nem bocsájtja meg neked! - tetőzte a poénját. Mi szakadtunk, a földön fetrengve fogdostuk a hasunkat.
          -Hahaha, valaki bevette a humor tablettát - csapott egy utolsót kacagva Betty. Caroline csak nevetett és nevetett.
          -Veletek mi vaaaan? - nézett rám hirtelen Caroline.
          -Király minden...azon a szombaton nagyon jól éreztem magam! Jó fej, humoros, megértő stb. stb. - nevettem el a végét. Ahh, annyira aranyos! - áradoztam kifeküdve a padlón.
          -Éééés Sofi most van a felhők fölött három méterrel - vihogott Naomi.
Itt elszakadt a cérna, a hasam is belefájdult a röhögésbe.

          -Csináljunk egy dupla randit...nem, sőt....egy tripla randit! - jött az ötlettel Alycia.
          -Hm? - néztem rá érdeklődően.
          -Te-Eric, Lily-Adam, Én-Kevin...
          -Tetszik az ötlet!...Lily! - kiáltottam a nevét.
          -Igen? - sietett hozzánk.
Gyorsan felvázoltuk a szitut, örömmel egyezett bele.
          -Ki szól? - kérdezte rámnézve Alycia...már ekkor tudtam a választ.
          -Sofi! - vágták rá.
          -Jellemző! - eresztettem el egy kacajt.
Írtam egy sms-t Eric-nek...míg vártam a választ, kerestem valami ruhát, ugyanis reménykedtem, hogy beleegyeznek a hármas találkába.


Úgy is lett...felolvastam a csajoknak:
"Benne vagyunk! :)Hatkor?"
"Tökéletes :)" - pötyögtem be a telefonomba.
          -Azt hiszem nem fogunk unatkozni! - kuncogtam a "Küldés"-t megnyomva.





Pontban hatkor egymásba karolva elindultunk. A többiek "Sok sikert" kívánva búcsúztak el tőlünk.
Eszembe jutott az a péntek, amikor először találkoztunk a fiúkkal. Ma sokkal közvetlenebbül viselkedtünk, mint akkor.
          -Hellóóó - köszöntöttek vigyorogva, mi is viszonoztuk a fogattatást.
          -Hova is megyünk? - kérdezte Adam Lily-től.
          -Hogy lehet, hogy mindig ezt kérdezzük egymástól? Nem mindegy...elindulunk, aztán csk kikötünk valahol - zártam le az ügyet.
          -Ott a pont - kacsintott Eric rám.
Röhögve elhagytuk a kolesz udvarát, és elindultunk a központ felé.
Alycia meg Kevin lemaradtak. Lily pedig Adam hátán lovagolt...körbe-körbe futkározott Adam a lánnyal a hátán, mint egy mérgezett egér.
          -Komolyan mondom...letagadlak titeket! - nevetett Eric Adam-et nézve.
          -Rendes vagy - futott el előttünk.
Egy nő közeledett felénk, aki feltűnően mérgette a két hülyét.
          -Nem ismerjük őkeeet! - kiáltott rá Eric a nőre, aki megszeppenve sürgetett léptein. Mi meg persze szakadtunk.
          -Szegénykét most megilyesztetted - egy mű ajakbiggyesztést színleltem, de nem sokáig bírtam, mert elröhögtem magam.
Erre furcsán nézett Eric, majd ő is nevetett.
          -Egy pillanatra azt hittem komolyan mondod... - magához húzott  és átkarolta a vállam.
Végül egy sima kávézóba tértünk be. A fiúk Red Bull-t ittak, mi lányok pedig Eper Shake-et.





Mohón belekortyoltam. Fincsiii...
          -Bajszod van - kuncogott Eric, mialatt letörtülte a számról a shake-et.
Két órán át beszélgettünk meg hülyéskedtünk. Majd indultunk vissza a koleszba, mivel jó volna elérni a vacsorát.
Megbeszéltük, hogy a menzán találkozunk...



 
 

 

6 megjegyzés:

  1. ahww,,imádok elsőnek kommentelni egy ilyen fantasztikus blognál meg főleg.hmmm új pasi . :PP -Ők apáca zárdába vonulnak, mivel szüzességi fogadalmat tettek...Istennek adják testüket, ő lesz a pasijuk - ezen szakadoook 10 perce.Másik kedvencem : -Nem ismerjük őkeeet! - kiáltott rá Eric a nőre, aki megszeppenve sürgetett léptein. Mi meg persze szakadtunk. ( elég vizuális típus vagyok tehát elképzeltem az összes szitut. )Annyira jó lett ez a rész is. Fantasztikus író vagy. mindig sikerül megnevettetnek, végig mosolyogtam ezt a részt. Hogy lehetsz ilyen jó.:OO taníííts!Ahww egyszerűen nem tudok betelni a blogoddal. fantasztikus vagy cseresznyéslánykám:)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon köszönöm Szandi, sokat jelent a véleményed :) és nagyon örvendek, hogy eltudod képzelni, meg, hogy megmosolyogtat! <3

      Törlés
  2. Ezt a fajta írásmódot tanítani kellene komolyan mondom... Kora reggel végigvigyorogtam az egészet. Az az apácazárda... Ahhh :'D szószerint a hasam fogtam a nevetéstől. Annyira beletudom élni magam a történetbe hogy az elképesztő. :o És ehhez nem csak az én hatalmas fantáziám kell, hanem egy ilyen nagy kifejező készséggel rendelkező író. :) melletted kezdőnek érzem magam, taníts!! ;O köszönöm hogy olvashatom a blogodat. :3 <3
    "Nem ismerjük őket." xd
    Xoxo

    VálaszTörlés
  3. annyira, de annyira jóóó! nem lehet úgy elolvasni egy részt, hogy ne nevesse halálra magát az ember! :D fantasztikus! :)) <3

    VálaszTörlés