2013. február 8., péntek

3. rész - Hangover

Sziasztoook :D Meghoztam az új réééészt :) Nagyon köszönöm a komikat. Kívánok nektek szép hétvégét ;) Nem biztos, hogy majd fogok tudni hozni újat a napokban, de igyekszem. A következő részt 5 komizó után teszem fel ^^  :D És iratkozzatok fel! :)
Pussz, Zsó <3

Taio Cruz - Hangoveeer :D


Lassan kinyittottam a szememet, egy plafont láttam csak, és azt, hogy egy szobában vagyok. Balra fordítottam a fejem, és észre vettem Adam-et félpucéran a földön. Húha, mi történt itt? Már szinte félve néztem jobbra...Eric volt mellettem az ágyban...egy szál boxerben. Egy nagyot nyeltem. Egy részt azért, mert wow, még is csak boxerben van...másrészt meg...csak nem csináltunk valami durvát az éjjel???
Próbáltam felülni, de hirtelen belém hasított a fejfájás és visszaestem a párnára. Egy sóhaj után erőtt vettem magamon és felültem, majd az ágy szélére csúsztam. Végig néztem magamon, de egy egészen más ruhában voltam, szerencsére az enyéimben. Gondolom átöltözhettem...
          -Neeem...nem megyek veled a málnásba... - nyögődözte Adam a földön álmában. Szakadtam a röhögéstől, alig bírtam halkan kacagni...egy lapáttal még az is rátett, hogy kapálózott a kezeivel. Hát itt elszakadt a cérna, gyorsan belevetődtem a párnába és ott folytattam a kegyetlen röhögést. Miután sikerült lenyugodnom feltápászkodtam az ágyból és nyújtózkodtam egy nagyot.
De a fejfájás újra visszatért, így elkezdtem maszírozni a fejem.
          -Sofi...szia - köszönt szexi rekedtes hangon Eric. Láttam a meglepődött arcát, de szerintem nekem sem volt különb az arckifejezésem - Mi...öhm...mit csináltunk? - kérdezte egy halvány mosollyal.
          -Hát én ha azt tudnám - nevettem egyet.
          -Semmire nem emlékszem...vagyis de, az éjszaka elejére, de utána...pff...semmi...
          -Én is így vagyok, mintha kivágtak volna az emlékezetemből egy darabkát...egy elég nagy darabkát - az "elég" szócskát hangsúlyosan mondtam, majd megfogtam a fejemet.
          -Valaki csak tud valamit - mosolygott, majd felült. Huuh, most direkt kínoz a testével? - Öhm... - körbe nézett a szobán, és csak egy ennyit tudott kinyögni. Mondjuk, én is csak most láttam, hogy mi van a többiekkel.
Alycia és Kevin egymásba gabalyodva aludtak egy ágyon. Lily, Betty, Dan és Naomi egy kupacban...Annie meg a sarokban szunyókált. Caroline sehol nem volt...
          -Mit csináltunk? - fordultam Erichez tátott szájjal.
Eric értetlenül felállt és elkezdte ébresztgetni a másnaposokat.
          -Ki vagy? - kérdezte Alycia a magánhangzókat megnyújtva. Valahogy kinyitotta a szemét és egy ideig csak pillogtatott, majd körbenézett és eleresztett egy sikolyt...közvetlen Kevin fülébe, aki kétségbeesetten pattant fel.
          -Mi vaaaaan? - kiáltotta zavartan.
Eric és én a hasunkat fogva röhögtünk...jól kezdődik ez a reggel!
Alycia kipattant Kevin öleléséből és mérgesen nézett rá.
          -Mi az? - kérdezte egy félmosollyal.
          -Hogy hogy mi az? Egymás ölében aludtunk...nem furcsa egy kicsit? - fakadt ki idegesen.
          -Mi ez a hangzavar? - emelte meg a fejét kómásan Betty, Naomi  Lily és Dan. Egymásra néztek, és egy szemöldög felhúzással próbálták felfogni a helyzetet.
          -Na jó...most akarom tudni, hogy mi történt itt! - követelőztem.
          -Nekem rémlik valami, hogy átöltöztünk a szobánkban, majd ide jöttünk, és elkezdtünk játszani vetkőzős pókert... - emlékezett vissza Betty - De tovább csak sötétség van... - nevetett hülyén.
          -Annie - kiáltottam fel...rá számíthatunk! Gyorsan oda mentem ahol aludt, és elkezdtem rázni, hogy keljen fel.
          -Nem mondom, jó ébresztés... - mondta flegmán.
          -Emlékszel valamire? - kérdeztem bizakodva.
          -Minek nézel te engem? Emlékraktározónak? - próbált felállni de nem nagyon sikerült neki, ezért segítettem - Csak hülyülteeeeem - nyújtotta ki a nyelvét - Látnod kellett volna a megszeppent arcodat! - már a hasát fogta - Áuuu - a fejéhez kapott - Hülye fejfájááás... - síránkozott.
          -Mondd már mi vaan! - sürgettem.
          -Előbb kérek fájdalom csillapítót - követelőzött.
          -Adok én neked mindjárt egy olyan fájdalom csillapítót, hogy egy hétig csak szívószállal fogod enni az ételt!- fenyegettem meg idegesen.
         -Jóóóó...na szóval... - mindenki figyelmesen hallgatta - Ugye megittuk a koktélt...majd megjött a hatása, és mind elkezdtetek vadul táncolni, én leginkább Ryan-vel voltam, de láttalak benneteket. Lily, Dan és Naomi feláltatok az egyik asztalra és ott táncoltatok - itt eleresztett egy nevetést, de csúnyán ránéztünk és elhallgatott - Szóval táncoltatok...öhm...Sofi és Eric...ti félre vonultatok és CSAK beszélgettetek - kihangsúlyozta a "csak"-ot, megnyugodtam.
          -Adam Betty-vel táncolt...
          -Miii??? - lepődött meg.
          -De nem csókoloztatok vagy ilyesmi... - Betty eleresztett egy megkönnyebbült sóhajt - Dan, te pedig egyedül buliztál - na jó, itt mindenki röhögött.
          -Király vagyoook - nevetett ő is.
          -Amúgy Caroline hol van? - kérdezte az álmos szemű Adam.
          -Hát...ez egy jó kérdés - néztem rá, majd elkezdtem röhögni, mivel eszembe jutott valami.
          -Ez nem vicces!
          -Ez nem, de az igen, hogy álmodban beszélgetsz - huh, alig bírtam a sok nevetést - Azt mondtad...idézem : Neeem, nem megyek veled a málnásba, majd elkezdtél kapálózni - ahogy befejeztem a mondatomat mind röhögni kezdtünk...szerintem az egész kolesz tőlünk csengett.
          -Na neee...Adaaam - szólalt meg Eric egy kacagás közepette az ágyon fetrengve.
          -Egy csaj bevitt az erdőbe, és elakart csalni egy sötét helyre - mentegetőzött elvörösödve.
Hát ez kééész, alig bírtunk magunkkal, már a hasam is elkezdett fájni.
          -Azt hiszem fogytam öt kilót - mondta könnyeit törülgetve Naomi. A sok nevetésre célzott.
Rájöttem, hogy attól fáj a hasam, hogy pisilnem kell, gyorsan a mosdóhoz rohantam, de a látvány ami fogadott...az fájdalmasan jó volt, visszafuttam a többiekhez, és előkerestem a telefonomat.
Visszakanyarodtam a fürdőhöz, majd lefotóztam Caroline-t. A röhögésemre mind oda gyültek az ajtóba, és együtt nevettünk.



          -Profilkép! - vágta rá Lily. Mind bólintottunk.
Egyszercsak felemelte a fejét Car, és hunyorítva ránk nézett.
          -Mhh... mit csináltok? - kérdezte összezavarodva. Körbenézett és meglátta, hogy hol aludt. Még párnája is volt.
          -OMG! - bökte ki Adam - Nem vagy semmiii - mosolygott.
          -Hogy kerültem ide? - nézett a wc-re...látszóan elundorodott a helyzetétől.
          -Jah igen, ezt még nem tudtam elmondani - turakodott előre Annie - Te - mutatott a fekvő Caroline-ra - Igazából nem is ittál sokat...csak egyfolytában azt mondtad, hogy félsz velünk aludni, és még fürdőben nem aludtál, így hát kipróbáltad...majd gondosan megfogtál egy párnát és beköltöztél ide.
Azt hiszem életemben nem röhögtem ennyit, mint ma...komolyan már nem bírtam, éreztem, hogy itt helyben összeesek a sok röhögéstől...de asszem mindenki így volt ezzel...

Folytatás a kövibeeen :DD

8 megjegyzés:

  1. Nani mindj megszakad, a buszon már kb hülyének néznek :'DD Nem akarok a málnásba menni xd neeeeee... Köszönöm h csináltál egy jó napot nekem. :D <3
    Siess a folytatással. ;) am a Hangover jó film. *-*
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvasod és tetszik ^-^...Jó film háát :))

      Törlés
  2. hogy írhatsz ilyen fantasztikusan te lány? nagyon imádom ezt a sztorit, annyit nevetek . feldobod a napjaimat! IMÁDOM. Folytasd mpooooost azonnal:)

    VálaszTörlés
  3. nem olvasta eddig blogot.véletlenül rábukkantam és már olvasok.nagyon jó!:)várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. most kezdtem el olvasni a blogodat ...és valami baromi jóóó! siess a következővel :D !

    VálaszTörlés