2013. február 7., csütörtök

2. rész - Party People

Sziasztok! Itt a második rész :) remélem ez is tetszeni fog! Nagyon köszönöm a sok-sok pozitív visszajelzést, annyira jól esik :D És Köszöntöm Pitét(Ritát) az olvasók között :D Örvendek, hogy neked is tetszik <3
Pussz, Zsó <3



Lana Del Rey - Get Drunk :) ------> Come on, get DRUNK :))

Ott ültem az ajtónak támaszkodva, és azon gondolkodtam, hogy ez az egész velem történt-e meg egyáltalán. Már annyira nem is zavart, hogy melltartóban futtam össze azzal a bizonyos sráccal. Amikor a barna szemeibe néztem teljesen megbabonáztak, és elfelejtettem a kínos helyzetemet. Megakartam tudni, hogy ki ez az idegen, új fiú. Mondjuk nagy az esélye, hogy még összefutunk...
          -Na szóval? - kérdezték egyszerre körém állva. Csak rájuk néztem és elvigyorodtam.
          -Első tíz pontos kérdésünk, miért vagy cicifixben? - kezdte a faggatózást nevetve Betty.
          -Második, miért vigyorogsz úgy, mintha most láttál volna egy vagon pucér pasit? - ez Alycia volt.
          -Harmadik...ja, az nincs - nevetett Caroline.
          -Nem vittem magammal pólót...
          -És? - türelmetlenkedtek.
          -...és összefuttam egy kurva helyes taggal! - újságoltam el kezemet nyújtva, hogy segítsenek fel. Végül Naomi húzott fel.
          -Húú, és akkor meglátott így? - kérdezte Annie meghúzva a melltartóm pántját.
          -Szerinted? - bökött a vállába Lilyana. Annie csak egy nyelvkinyújtással válaszolt.
          -Igen...de nem is az a lényeg - indultam el az ágyamhoz.
          -Valaki szerelmeees - kezdett cukkolni Betty.
          -Muszáj látnotok azt a fiút...de előre szólok, hogy ő az enyém! - fenyegettem meg őket a mutatóujjammal nevetve.
Mind feltartották a kezeiket és ártatlan arccal néztek.
          -Én nem ígérek semmit, ki tudja, hogy milyen jól néz ki... - nevetett Naomi.
          -Hééé - kacagtam összehúzott szemöldökkel.
Gyorsan magamra kaptam egy pólót, majd megszárítottam a hajamat.
Caroline, Annie és Alycia a telefonjukat bújták, és gondolom facebook-oztak. A többiek beszélgettek.
          -Menjünk ma bulizni! - hoztam fel a kitervelt ötletemet.
          -Oké! - vágták rá mind.
Hirtelen elkezdtek futkározni a szobában.
          -Mit csináltok? - néztem rájuk kérdőn.
          -Ruhát keresüüünk.
          -Uh...tényleg, még az is hátra van - így én is a ruháim közt kezdtem kotorászni, hátha találok valami megfelelőt.
Hét óra, meghallottuk az ebédet jelző csengőt. Fogtuk magunkat és elindultunk az ebédlőbe. Egymásba karoltunk és röhögve elindultunk a folyosón. Lementünk a lépcsőn, Caroline és Betty lökte be az ajtót. Tisztára úgy léptünk be az ebédlőbe, mint a filmekben, csak az volt a különbség, hogy nem lassított felvétellel.
Minden tekintet ránk szegeződött, mi meg csak mentünk a kiszolgáló részhez. Az egyik fiún megakadt a szemem...a barna szemű srác. Ott ült az egyik asztalnál a barátjával.
          -Figyuzzatok, ott az a pasiii, tizenegy óránál...de ne feltűnően - hiába, egyszerre kezdték stírölni őket - Nem ismeritek azt a szót, hogy ne feltűnően? - fakadtam ki.
          -Aww...a szőke cukiii - csepegtette a nyálát Alycia.
          -De a barna sem rossz! - karolt belém Naomi kuncogva - Deee...mielőtt leszólnál, nem az esetem - nyugtatgatott.
          -Na azért! - mosolyogtam rá.
Mellettük kellett elmennünk.
          -Helló, vizes hajú lány - köszönt fülig érő mosollyal.
          -Van nevem is - vigyorogtam rá.
Nyugi Sofiii, ne mutasd ki, hogy zavarban vaaagy!
          -Kiváncsian hallgatom - nem akarja abba hagyni a cuki mosolygááást?
          -Előbb halljam a tied.
          -Eric Gross...ő meg a barátom, Kevin Rise - mutatott a barnás-szőke hajú fiúra.

Kevin és Eric :P

          -Örvendünk - mosolyogtam mindkettőjükre - Az én nevem Sofia Morgan.
          -Nekem a vizes hajú lány jobban tetszett, de ez is szép - kacsintott rám...na most éreztem azt, hogy a gyomrom egy 180°-os fordulatot tesz meg. Eric ahogy elmosolyodott, kiült az arcára két gödröcske, ami tökre cukivá tette. Kevin-nek is ugyanúgy gödröcskék szépítették mosolyát.
Bemutattam az én barátnőimet is, majd elindultunk ennivalóért. Gyorsan kitettük a részünket, és mentünk a helyünkre.
          -Stipistopi Keviiiin - nevetett kislányosan Alycia.
          -Ne máááár, minden jó pasit lestoppoltok - vágta be a mű durcit Betty és Annie.
          -Ma bulizni megyünk, ott szedhettek fel pasikat - mondtam, miközben a levesemet szürcsöltem.
          -Mikor indulunk? - kérdezte Caroline.
          -Tízkor? És hívhatnánk az ikreket? - vigyorodott el Lily.
          -Oké, de te szólsz - mutattam rá a kanalammal.
          -Rendben... - nevetett.
Fél kilenc, Lily most jött vissza a fiúktól.
          -Képzeljéteeek - viharzott be - Eric és Kevin is az ő szobájukban "laknak" - ezt nekem és Alycia-nak újságolta.
Hm...jó, akkor ők is megtudták, hogy bulizni megyünk.
          -De még nem mondtam el mindent! - jelentette ki - Megkérdezték, hogy esetleg jöhetnek-e velünk.
          -És te igen-t mondtál! - támadta le Alycia, mire elkezdtünk röhögni.
          -Ismerteeek, ááááhw, de most elvagyok, mert Adam is jöööön...
Látszott rajta, hogy milyen boldog, én is az voltam, de nem akartam kimutatni. Alycia inkább azzal volt elfoglalva, hogy mindene rendben van-e.
Az utolsókat igazítgattuk egymáson, majd tíz előtt három percel elindultunk a kolesz elé.
Már ott voltak a fiúk, ahogy megláttak minket, láttam, hogy elbambulnak. Ami jól esett, hogy Eric engem nézett és mosolygott. Lilyana is örvendezhetett, mivel Adam őt leste, Alycia-t pedig Kevin.
          -Hűhaaa...nem vagytok semmik - dícsérgettek a srácok.
     










Az én ruhám


Naomi ruhája


Lilyana ruhája


Annie ruhája


Alycia ruhája


Caroline ruhája


Betty ruhája


          -Ti sem panaszkodhattok - mondta Alycia mosolyogva.
          -Mehetünk? - kérdezte Dan vidáman.
A fiúk hátul ballagtak utánunk, mi meg elől. Öt perc alatt a szórakozóhely előtt voltunk. Besiettünk, és leültünk a pulthoz a bárszékekre. Eric mellém ült, aminek különösen örvendtem. Adam és Kevin is a kiszemeltjeik mellett foglaltak helyet.
Jött a pultos, ránk mosolyogva kérdezte, hogy mit kérünk, a fiúkra hagytuk a döntést, talán ők jobban értenek a pia választásban. Meglepődésünkre valami égő cuccot rendeltek, amit Jack, a pultos gyújtott meg.






          -Egy kis extra - kacsintott Eric, megvárta míg kialszik a láng, és behúzta. Látszott rajta, hogy próbálja leküzdeni az alkohol erejét. A másik három srác is megcsinálta ugyan azt a mozdulatot.
          -Ti jösztök! - mondták egyszerre.
          -Na essünk neki - súrolta össze a tenyereit Betty.
Lassan az italainkért nyúltunk. Én először megszagoltam...már az illata is csípett, akkor milyen lehet az íze? Huh.
          -Csak simán húzd be és egyből nyeld is le - magyarázta Adam Lily-nek. Megfogadtam a tanácsot...behúztam, lenyeltem.
          -Csííííp - sápítozott Annie száját legyezve. Hát tényleg nem volt piskóta, bevágtam egy grimaszt, mert alig bírtam ki az alkohol erősségét. Eric elkezdett nevetni.
          -Ez nagyon nem vicces! - néztem rá szenvedő arccal, végül elvigyorodtam, még mindig küzködtem - Mi a neve?
          -Valami tűz ...
          -Na jó, mondjuk ez logikus - röhögtem kegyetlenül - És nem csodálom, hogy ez a neve...mintha egy lángot ettem volna meg -.-.
          -Majd hozzá szoksz - kacsintott.
          -Honnan veszed, hogy megakarom szokni? - néztem rá zavartan.
          -Parkettreee - szakított minket félbe Kevin kiáltása. Elkezdődött a buli, a DJ beköszönt, és betette az első "nyitó" számot, ami nagyon pörgös volt.
Mind a heten táncoltunk egy kisebb kört alkotva. Egyszer csak észrevettem, hogy Annie sehol sincs.
          -Ann hol van? - ordítottam Caroline fülébe.
          -Wow, ott - bökött az állával jobbra. Épp egy sráccal smárolt...de ha jól látom, az a volt pasija, na ezt nem értettem. De ők tudják.
Lassan kezdtem elfáradni...az ital is hatott egy kevéskét, és egyre jobban éreztem magam. Fél óra múlva a fiúk újból felhozták, hogy menjünk vissza a pulthoz, hogy most mi ajánljunk valamit.
          -Csajoook - néztem rájuk sokat sejtő mosollyal, mire ők bólintottak - Jack! Mindenkinek Strawberry koktélt! - szóltam a pincérnek, akivel jóban vagyunk, mivel mindig ide járunk.
          -Már is - kacsintott.
Egy újabb fél óra után elkészült az alkohol bombánk, letette elénk, szúrt mindegyikbe szívószálat és neki láttunk.
          -Na? Hogy ízlik? - kiváncsiskodott Alycia.
          -Édes...ez olyan tipikus női ital...de bejön - mosolygott Alycia-ra Kevin.
          -És neked? - fordultam Eric-hez.
          -Nagyon ízlik. Ahogy mondta Kevin barátom, nőies, de én szeretem, ha valaki...vagy valami nőies - kacsintott rám, mintha ezzel célozni akarna valamire. Titokzatos ez a srác, és ez tetszik.
Annie mellettem ült, és rákérdeztem Ryan-re, a volt pasijára.
          -Hááát - mondta elpirulva - Már egy ideje beszélgetünk, és rájöttünk, hogy még mindig szeretjük egymást, szóval...összejöttünk - kuncogott.
          -Csak, hogy tudd, én örvendek nektek, mert ti tényleg igazán szeretitek egymást.
          -Így igaz - és nyomott az arcomra egy puszit. Előre dőltem, és végig néztem mindenkin...az összes szempáron látszott, hogy az alkohol hatása megjött.
Egy kicsit féltem is ettől az állapottól...nem akartam, hogy Eric-vel így jöjjünk össze...de még az sem biztos, hogy akar tőlem valamit...
Nagyon jó volt a hangulat, egyfolytában nevettünk és csak nevettünk. Teljesen felszabadultunk egymás előtt, és a fiúkkal is úgy viselkedtünk, mintha együtt nőttünk volna fel velük...de többet nem tudok mondani erről a buliról, ugyanis filmaszkadás következett be.... :)
Folytatás a következő részbeeen :DD




12 megjegyzés:

  1. Még csak a 2. rész, de már is imádom, és a függője lettem *-* :) remélem hamarosan érkezik az új rész :) :D *Zsófi voltam mellékesen:)*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsó...próbálok sietni a kövivel ^^ Nagyon örvendek, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. hihetetlen jó vagy te lány. ahogy írsz :OObasszus. annyira krva jó!:)))nem találok szavakat. ahww vajon miket rosszalkodtak :PPP annyira várom a folytatást hogy azt el sem hiszed!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuujj Nagyon kösziii Szandiii...a köviben majd megtudod ^^ :P

      Törlés
  3. Siess a következővel! Nagyon nagyon nagyon jó. *.- I've begun a dependent blog-reader. :$ :D

    VálaszTörlés
  4. Lécci az újrészt mert ez kafa nagyon és már ki vagyok éhezve!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a blogod,nincsenek rá szavak mennyire:) folytasd minél előbb!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! :D Hamarosan felkerül az új rész :)

      Törlés
  6. Juuuuj ezz nagyooon de nagyoooon joo:D koviii resz:D

    VálaszTörlés